1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fallout 4 zaoferuje nam wielki świat pozbawiony ekranów wczytywania

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 3, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Fallout 4 zaoferuje nam wielki świat pozbawiony ekranów wczytywania
    Jedną z najgorętszych tegorocznych premier jest bez wątpienia Fallout 4. Gra zapowiada się na niezwykłą przyjemność dla fanów tego uniwersum. Twórcy coraz to chętniej wypowiadają się na temat pozycji, a dzisiaj otrzymaliśmy kilka informacji o loadingach i świecie.
    Przedstawiciele Bethesdy potwierdzili, że zamierzają niemal do minimum zredukować liczbę ekranów wczytywania. Dzięki temu wchodząc do Bostonu lub niektórych budynków nie będziemy musieli czekać. Nie otrzymaliśmy dokładnych danych, ale Todd Howard – dyrektor produkcji – zapowiedział, że gra jest niemal pozbawiona loadingów.

    Słowo klucz „niemal” zapewne odnosi się do kilku miejsc, w których stosowny ekran musi się pojawić – przed wielką walką, czy też przy istotnych wydarzeniach dla historii.

    Howard zdradził również, że świat Fallout 4 będzie porównywalny do tego ze Skyrima. Jedyną różnicą jest przystępność terenów – w grze o smokach pojawiło się wiele gór, które zmniejszyły faktyczną wielkość mapy, zaś w przypadku nowego produktu Bethesdy nie będziemy świadkami tej sytuacji.

    W postapokaliptycznej produkcji ponadto pojawi się zdecydowanie więcej zabudowań i do wielu budynków wejdziemy bez najmniejszego problemu. Twórca nie chce wchodzić w szczegóły, ale świat Fallout 4 można porównać wielkościowo do tego znanego z The Elder Scrolls V: Skyrim.



     
Wczytywanie...

Poleć forum