1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Far Cry 3 bez respawnujących się wrogów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Marzec 28, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Far Cry 3 ma szanse okazać się jednym z najciekawszych FPS-ów tego roku. Wiele kwestii związanych z grą wciąż pozostaje jednak tajemnicą. Ludzie z studia Ubisoft Montreal postanowili odpowiedzieć na część pytań fanów.

    [​IMG]

    Nie da się ukryć, że Far Cry 2 było do pewnego stopnia rozczarowaniem. Wielu graczy zastanawia się więc, czy nadchodząca część trzecia nie podzieli losu dwójki. Twórcy gry postanowili uspokoić te obawy i odpowiedzieli na pytania fanów cyklu.

    Przede wszystkim z ulgą należy przywitać informacje o braku posterunków wroga wypełnionych respawnującymi się żołnierzami. Obecność tego systemu była największym problemem Far Cry 2, wiec dobrze, że tym razem autorzy poszli po rozum do głowy. Zamiast tego nasze poczynania będą zmieniały stosunek sił na wyspie i raz zabezpieczony teren takim już pozostanie. Ponadto frakcje nie będą już cierpiały na amnezję i nie zaatakują gracza w trakcie wypełniania dla nich misji. Oczywiście nie zapewni to kompletnej nietykalności. Jeśli postacie poczują się zagrożone, to mogą odpowiedzieć agresją. Zabawę uatrakcyjnić powinien też rozbudowany system modyfikowania uzbrojenia, pozwalający dopasować je do indywidualnego styl gry.

    Musimy niestety rozczarować graczy mających nadzieję na walkę z gorylami. W trakcie przygód napotkamy jednak wiele innych zwierząt i nie wszystkie będą do nas przyjaźnie nastawione. Zadowoleni powinni być natomiast miłośnicy skradania. Far Cry 3 zaprojektowano tak, aby większość zadań dało się zrealizować po cichu. Autorzy szykują szereg mechanizmów, które poinformują nas kiedy będziemy znajdować się w ukryciu. Ponadto sztuczna inteligencja ma reagować w sposób realistyczny. Jeśli wrogowie zauważą zagrożenie, to zaczną się ze sobą komunikować. Rozgryzienie schematów ich zachowań zapewni nam sporą przewagę. Ponadto, jeśli zostaniemy wykryci nie będzie to oznaczać konieczności wczytania wcześniejszego zapisu stanu gry. Zamiast tego możemy wykorzystać otoczenie, aby uciec przed pościgiem. Takie sytuacje będą też dobrą okazją do odciągnięcia wrogów od konkretnego miejsca.

    Twórcy nie chcieli zdradzić rozmiarów wyspy. Zamiast tego stwierdzili, że liczy się nie ilość kilometrów kwadratowych, a to, co na nich się znajduje i to właśnie temu aspektowi poświęcają najwięcej uwagi. W praktyce oznacza to, że wyspa zapewne będzie mniejsza niż mapy w Far Cry 2, ale za to zostanie gęsto zapełniona unikalnymi lokacjami, zadaniami i postaciami. Zapytani o to, czy gra będzie bliższa pierwszej czy drugiej części serii autorzy stwierdzili, że starają się wziąć najlepsze elementy z obu tych tytułów.

    Far Cry 3 tworzony jest z myślą o PlayStation 3, Xboksie 360 oraz pecetach. Graczy komputerowych powinna ucieszyć wiadomość, że ich wersja zaoferuje ładniejszą grafikę niż konsolowe. Premiera gry zapowiadana jest na 6 września tego roku.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Zachęcajcie dalej aż złożę pre-ordera !
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5431
    Polubienia:
    1694
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Mam nadzieję, że chociaż połowa tych wszystkich newsów będzie prawdą i nie okażę się to tak jak z BF3 że miało być wielkie "Booommmmm Head shoot" a było tylko "boom".
     
  5. ZDZISIU222

    ZDZISIU222 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 18, 2010
    Posty:
    431
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    "Booom Headshot" to owszem było- ale na PC. Na konsolach to było to raczej "pryknięcie"
    Co do samego newsa. Bardzo miło, że nie będzie tych chorych posterunków. Sam FC2 nawet bardzo mi się podobał, ale te debilne punkty kontroli były naprawdę wkurzające. Mnie natomiast bardzo ciekawi, jak duży wpływ na rozgrywkę będą miały te grzybki halucynki czy co tam będziemy brać. Ciekawe, czy zażywanie tego będzie niezbędne tak jak w przypadku leku na malarie w FC2.
     
  6. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Oj, ciekawie, ciekawie. Posterunki i zbyt duże tereny były największą bolączką Far Cry 2. Ufam im, że sięgną po rozum do głowy i w tym roku wypuszczą epickiego Far Cry'a!
     
  7. Tofu212

    Tofu212 Banned

    Dołączył:
    Luty 2, 2012
    Posty:
    1487
    Polubienia:
    97
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    szkoda ,że te wszystkie news są z innej strony o xie:)
     
Wczytywanie...

Poleć forum