1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fatalna jakość grafiki w demie Bulletstorm?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Rayearth, Styczeń 25, 2011.

  1. Rayearth

    Rayearth Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
    Cześć,

    czy u Was demo Bulletstorma na X'a też wygląda koszmarnie pod względem graficznym?? Mam wrażenie jakby modele i tekstury w ogóle się wczytały do połowy, bo wszystko jest wręcz mało wyraźnie i pikselowate, np. celownik karabinka po zbliżeniu <screen> Wiem, że kiepskiej jakości zdjęcie, ale nawet na nim widać jakieś plamy czerwone na celowniku, mimo że powinien być jednolicie półprzezroczysty, tak jak widać na trailerach (oczywiście też z wersji Xbox).

    [​IMG]
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    Czerwone plamy to refleksy swietlne. Gra na trailerach zawsze lepiej wyglada, bo trailery sa renderowane.
     
  4. Kamikaze

    Kamikaze Banned

    Dołączył:
    Listopad 20, 2009
    Posty:
    185
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Nie jest tak źle
    -jest tragicznie
    Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze...
     
  5. Rayearth

    Rayearth Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
    No tak, ale te "refleksy" są bardziej pikselowate niż grafika w Duke Nukem 3D...
    Mówiłem o filmach z bezpośrednio z gry, nie tych renderowanych. Tam wszystko wygląda znacznie lepiej, nie ma w ogóle tego efekt, co u mnie.


    Rozumiem, że ten efekt nie występuje jedynie u mnie, tak?
     
  6. Buki

    Buki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 16, 2010
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Białystok
  7. Rayearth

    Rayearth Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
    Rzeczywiście, trochę za słaba rozdzielczość, ale w sumie coś mi mówi, że ten sam problem występuje.
    Z mojej strony duży zawód... Bo po co tam w takim razie Unreal Engine 3.0? Przynajmniej na konsole ;)
     
  8. karrolex

    karrolex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2011
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Rudenka
    Nie ma co porównywać jakości gry na trailerach bo zawsze lepiej wyglądają niż naprawdę(podczas gry) .
    Może coś masz z telewizorem nie tak. Jakieś ustawienia z Jakością.
     
Wczytywanie...

Poleć forum