1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fifa 10 Problem

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Phafor, Kwiecień 23, 2010.

1. Phafor

Phafor Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    Chciałbym poprosić was o porady dot Fify 10. Jestem pro-plejerem. W serie Fifa gram od jakiś 6lat, na różnych platformach PC/PSP. Były takie czasy, że już nawet poziom LEGENDARNY na PSP mi nie wystarczał.. Był po prostu za prosty. Po kupnie Xboxa skusiłem się na nową Fifę myśląc, że znów się poznęcam nad przeciwnikami. I tu jest problem. Nie mogę się odnaleźć w 360 stopniowym dryblingu i tą zmasowaną liczbą opcji :O Największe problemy sprawia mi bieganie. Jestem przyzwyczajony, że podczas sprintu raczej nikt mi nie odbiera piłki (w poprzednich częściach nie było tak rozbudowanej gry ciałem). Czy macie jakieś rady? Wyczytałem, że podczas biegu kombinacja LT+RT sprawia, że zawodnik gra ciałem, ale to nie jest to :( Podczas używania tej opcji gracz bardzo zwalnia.
    Drugi problem to dostosowanie kontrolera :| Czy możecie mi podać ustawienie kontrolera (Asysta, Pomoc Częsciowa, Ręczne) tak, żeby mniej więcej odwzorowało Fifa 09?

P.s
    Czy wy też macie wrażenie ze w '10 piłka sprawia wrażenie mało dynamicznej? Tak jak by chciała się kręcić ale nie mogła..

Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. adidas2009

adidas2009 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0