1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

FIFA 13 problemy z nagraniem

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez niczol, Październik 2, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. niczol

    niczol Banned

    Dołączył:
    Luty 26, 2010
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    WITAM WSZYSTKICH.
    Zapewne jak wieciej nasza kochana fifka przyspozyla nam ostatnio wiele problemow i komplikacji zanim tak naprawde wybieglismy na murawe.
    Postaram sie tutaj opisac i odpowiedziec na wszelkie pytania z ktorymi sam sie spotkalem. I musialem je rozwiązac :)

    Otóz zaczne od tego ze przewertowalem niemał pół sieci bo co rusz spotykaly mnie jakies nowe problemy.

    Wkoncu postawnowilem zakupic nagrywarke IHAS. Jednak jesli myslicie iz na tym problemy sie skonczyły to sie grubo mylicie.

    Co potrzeba do nowej fify.

    1. Nagrywarka LITEON ihas : najnizszy model w zupelnosci wystarczy. Ja kupiłem taką.

    NAGRYWARKA LITEON x24 iHAS124-19 REWIZJA B + NERO (2622981557) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    2. Oczywiscie flash Lt 3.0 w konsoli

    3. Plyta DVD verbatim (KONIECZNIE!!!!)

    4. LT MAX do sflaschowania naszej nagrywarki LITEON.


    KROK 1.

    Zaczynamy od sflashowania naszej nagrywarki. Jest to koniecznie i niezbedne zeby gra działała w 100% i nagrala sie 1:1

    tutaj jest poradnik :

    X360 - poprawne nagrywanie xgd3 (modyfikacja nagrywarki) • programosy.pl

    KROK 2.

    Przepuszczamy obraz z grą przez programik abx360. W celu sprawdzenia czy wszystko "gra" oraz przedewszystkim w celu sprawdzenia typologii.
    O tym jak to robic nie bede pisał. Jest mnostwo stron i poradników na tym forum.

    KROK 3

    Przechodzimy do wypalania.

    Programem

    IMG BURN lub CLONE CD. (zdania sa podzielone niektorzy uzywaja clona inny img. ja zawsze nagrywam img i nie bylo nigdy zadnych problemów)

    UWAGA!!!Przed nagrywaniem Sprawdzamy jakie plyty DVD VERBATIM nabylismy w sklepie sa 2 rodzaje:

    MKM001
    MKM003

    sprawdzamy to wkladajac plyte do napedu. Program IMG burn wykrywa ja i podaje nam ozaczenie plyty.

    Jesli mamy plyte 003 nagrywamy plyte z najmniejsza szybkoscia 2,4x

    Wlaczamy IMG burn ->tools->settings->write-> i zaznaczamy opcje PREFORM OPC Before write (w innych opcjach nic nie znieniamy)
    Klikamy ok.

    przechodzimy do nagrywania. write image to disk-> wybieramy szybkosc 2,4x oraz zaznaczamy opcje VERIFY. ( potrwa to troche dluzej ale bedzie 1000% pewnosci ze plytka sie dobrze wypaliła :)

    Jesli mamy płyte 001 NIE ZAZNACZAMY OPCJI PREFORM OPC Before write reszte robimy identycznie jak napisałem wyzej.
    Mozna wypalac z szybkoscia 4x ale na wlasna odpowiedzialnosc. Ja zawsze wypalam 2,4x

    UWAGA!!!

    Jesli dobrze sflashowalismy nagrywarke to przy nagrywaniu dvd- img burn juz nie pyta o opcje "turncate" i "overburn" gra nagrywa sie wtedy ok 45 + weryfikacja co daje ok godziny.

    Jesli przy weryfikacji plyty wystapi jakikolwiek bład. to oznacza ze gra sie nagrała ale jest cos nie halo.
    Gra najprawdopodobniej bedzie startowala ale "komunikat wyscysc miekką sciereczką bedzie raczej nieunikniony"
    Opcje sa 2.
    -błędna wstawka lub zle sflashowana nagrywarka (takie problemy mialem na ihasie wlasnie przed wgraniem flasha)

    Jesli zrobiliscie wszystko krok po kroku i plyta przeszla weryfikacje to nie ma mowy o zadnych bledach typu "przesczysc sciereczką itd "

    Mysle ze wszystko ujałem w jednym miejsciu i dla kompletnie zielonych ten poradnik sie przyda :)
    jest to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc:)
    pzdr.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Lucky Luke

    Lucky Luke V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2010
    Posty:
    987
    Polubienia:
    125
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Wroclaw
    Nieprawda że można nagrać tylko na verbatimach bo ja mam na omedze i hulaa aż miło.

    Info Temat wgrywania Burner Max na forum


    Info Temat wypalania na Lt 2.0 i Lt 3.0 na forum


    Alert Zamykam

     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum