1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fifa 14 - aktualizacja gry

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez dedert, Styczeń 19, 2014.

1. dedert

dedert Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jestem nowy i za bardzo nie znam się na konsoli Xbox, ale gram często u znajomego w Fifę 14 na LT3.0 offline. Mam też u siebie na kompie zakupioną z Origin i widzę że wprowadzono tam masę poprawek które usprawniają grę. Dlatego gra na Xboxie różni się, stąd moje pytanie: czy jest jakaś możliwość aktualizacji Fify offline na Xboxie, wgrania poprawek jakie wypuściła EA?

2. Lotnik421 Xbox One

3. ...:::Anarkad:::...

...:::Anarkad:::... Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    191
    Punkty za osiągnięcia:
    63
  4. dedert

dedert Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A co robie tym Horizonem?

5. Pixel

Pixel Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    854
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Po pobraniu title update wrzucasz na pena i potem na konsolę przenosisz.
    Ze składami trochę więcej roboty..