1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

FIFA 14 – już graliśmy (current-gen)

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 22, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28056
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Uznawana za brzydszą siostrę nowokonsolowej wersji FIFA 14 na konsole obecnej generacji (w moim wypadku X360) faktycznie nie urzeka przełomowością. Nie można jednak powiedzieć, że dostajemy kolejny raz to samo. Ostatni wdech przed – oby – rewolucją w przyszłym roku nie dusi, a orzeźwia.

    Podczas sesji starałem się łapać twórców nowej FIFY za słówka, a raczej za nowości. Przede wszystkim na początku trzeba będzie przyzwyczaić się do nowych animacji kontekstowych. Mają swoje zalety, jak choćby płynne zmiany kierunku biegu czy efektowne krótkie podania piętką, ale przy konstruowaniu akcji potrafią zaleźć za skórę. Podczas zwierania szyków w obronie trzeba zwracać uwagę na hamowanie biegu kilkoma krokami czy ograniczoną swobodą wślizgów po sprincie. Pech chciał, że swój mecz rozgrywałem podczas deszczu, przez co zawodnicy byli wyjątkowo ociężali, a niekiedy więcej do powiedzenia miał przypadek niż nawyki nabyte w poprzednich odsłonach.

    Zdziwiłem się też, że dopiero teraz zdecydowano się na sztuczki techniczne wykonywane jedynie prawym analogiem. Ciągle służył do ośmieszania rywali cuauteminhą, ale z dziwnych względów dodatkowy przycisk był obowiązkiem. Nagle zwody – których za często nie używam, bo lubię grać atakiem pozycyjnym – zaczęły wychodzić nawet obrońcom. Nawet tym, którzy z finezji nie słyną.

    Biorąc pod uwagę dostępne materiały, current-genowa FIFA 14 odstaje od wersji na PS4/XBO graficznie. Postęp względem „trzynastki” jest właściwie niewidoczny. Gamescomowy build miał w dodatku problemy z animacjami przy zbliżeniach, kiedy zawodnik po faulu patrzył martwo w ziemię. EA najwyraźniej było świadome usterek, bo zbliżeń – poza ujęciami kartkującego sędziego – prawie nie było.

    Trudno było ocenić nową fizykę – zdążyłem jedynie odnieść wrażenie, że piłka jest cięższa niż dotychczas. Z drugiej strony, mógł to być wpływ warunków pogodowych.

    Na koniec pochwalę się, że wygrałem, choć nowego systemu sterowania obroną dalej nie cierpię.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. dawid813

    dawid813 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    275
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska

    tutaj jest gameplay z xboxa 360 ( wersja demo )
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum