1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fifa 15 płynność

Temat na forum 'Pomoc Pytania Problemy' rozpoczęty przez pieniek, Grudzień 22, 2014.

  1. pieniek

    pieniek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    28
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Pobralem sobie wersję cyfrowa fify 15 i zauważyłem, że przy wybijaniu piłki przez bramkarza lub jakiś losowych akcjach gra przytnie lub przez chwilę mam taki jakby slow motion, nie jest to czeste i dzieje się tylko w fife. Miałem tak z fifa na x360 ale z 14 gdzie konsola już odczuwała piętno czasu. Dokładnie już nie pamiętam, ale grając w centrum handlowym na ps4 w fife chyba nie było takich rzeczy. Czy inni też tak mają? Jeśli tak to chyba nie za bardzo na przyszłość dobrze wróży..
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Cebulasty

    Cebulasty Xbox One Xbox One Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2014
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Wakefield
    Bardziej niż konsole, obstawiam winę EA, która kopiuje po raz kolejny, takie same błędy w swoich grach.
    Posiadam Fifę 13 (X360), Fifę 14 (X360, PC) i Fifę 15 (X360, XONE).
    Fifa 13 nie posiadała kompatybilności systemowej z Windows 8 (Sprawdzałem demo) dlatego zagościła tylko na konsoli. Teoretycznie płynność była, ale przy włączeniu trybu FUT w grze pojawiały się lagi właśnie przy animacjach i w menu. Także myślałem, że to wina konsoli, ale moja slimka miała wtedy zaledwie rok na karku.
    Fifa 14 została zakupiona w pierwszej kolejności na PC, a dzień później dokupiłem "Na cele testu porównawczego" wersję na X360. Pierwsze co mnie przeraziło w wersji PC, to straszne zacofanie w przyrównaniu do wersji na X360 (Jak się okazało, ekipa z EA postanowiła PC- towcom zafundować odgrzewanego kotleta czyli Fifę 13 w opakowaniu od Fify 14). Ta sama gra na X360 posiadała więcej animacji, nowy silnik graficzny, ale płynność była na tym samym poziomie co w Fifie 13. Co ciekawe, testowałem tą wersję przed zakupem nowej konsoli i lagi w animacjach też się zdarzały.
    Fifa 15, wersja na X360 kupiona w pudełku, a na XO dołączana wersja cyfrowa. Wiadomo wersja na XO, PC, PS4 dostała masę nowych animacji, przez co X360 został zamieciony pod dywan (Teoretycznie przez niewydolność konsoli). Przypomina mi to trochę sytuację z F13 na PC (Co z tego, że wyszedł nowy system operacyjny, łatki i tak nie damy). Dlatego też według mnie lagi w Fifie 15 na X360, XO są skutkiem według mnie niedopracowania gry, a nie samych konsol. Z tego co widzę EA ostatnio przestało interesować się tym jak gra działa. Ważne, że przez małą konkurencję i tak będziesz po roku zmuszony kupić łatkę pod tytułem Fifa 16.
     
  4. maluutki

    maluutki Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 13, 2014
    Posty:
    13
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    no ja mam podobnie, najbardziej irytuje mnie to na gierce przedmeczowej jak mam poslac pilke bramkarzem "do celu", w meczu tego nie zauważyłem...mam wersje cyfrowa zakupiona z konsola
     
  5. RBiniu

    RBiniu Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 18, 2014
    Posty:
    142
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    U mnie jest to baaardzo widoczne w powtórkach, które po prostu klatkują
     
Wczytywanie...

Poleć forum