1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Flash, a zasilanie z konsoli

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez kuziox, Listopad 7, 2009.

1. kuziox

kuziox Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Sytuacja wygląda tak: studiuję i mieszkam w wynajętym mieszkaniu 300 km od domu. Mam tu ze sobą konsolę. Sporo czytałem na temat upgrade'u iXtreme i stwierdziłem, że gdy wyjdzie już ix1.61 dla lite-onów (o ile wyjdzie :p), to bez problemów sam sobie poradzę z aktualizacją firmware'u w moim napędzie. Jednak muszę to zrobić w domu, bo tylko tam mam odpowiedni komputer. Nie mam CK3 i zamierzam wykorzystać zasilanie z konsoli. Moje pytanie brzmi: czy aby użyć zasilania z konsoli przy flashowaniu, muszę mieć koniecznie moją konsolę (chodzi mi o to, czy napęd jest jakoś przypisany do płyty głównej xbox'a, np. poprzez numery seryjne i na innej nie ruszy) czy mogę wymontować sam napęd, przywieźć go do domu i pożyczyć konsolę kumpla żeby z niej zasilać napęd podczas flasha? Bo ciąganie ze sobą całego klocka nie byłoby wygodne zwłaszcza, że zazwyczaj jeżdżę z pełną walizką i po prostu nie miałbym jak się zabrać z tym.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Qazimodo

Qazimodo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Alfa Centauri