1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Flash: Hitachi v46 / v47 / v59

Temat na forum 'Artykuły' rozpoczęty przez Sahdy84, Marzec 5, 2008.

  1. Sahdy84

    Sahdy84 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 29, 2008
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam zamieszczam tu tutorial jak zrobic flash swojego xboxa360 dotyczy to napedow hitachi w wersji 46/47/59 ,chcialbym rowniez podkreslic ze nie ponosze zadnej odpowiedzialnosci jesli pojdzie cos nie tak robicie to na wlasna odpowiedzialnosc


    Co nam bedzie potrzebne:
    -Nagrany na plyte program Slax 2.1
    -Kontroler SATA VIA (najlepiej VT6421A)
    -Kabel do uziemienia obudowy xboxa z obudowa pc
    -Firmware najnowszy to Ixtreme1.4
    Przede wszystkim zacznijmy od rozebrania naszego klocka
    gdy juz mamy go rozebranego musimy go uziemic jesli tego nie zrobimy mozliwe ze mozemy uszkodzic naped konsoli ,wiec potrzebujemy jakiegos kabla do uziemienia lub prosciej zakupic clipsy (croc clips)kabel kladziemy na obudowe xboxa
    druga koncowke na obudowe pc

    Teraz musimy do konsoli podpiac wszystkie kable to znaczy zasilanie i video od telewizora,gdy to zrobimy urachamiamy bios pc i ustawiamy w nim by startowal z plyty wkladamy plyte zapisujemy ustawienia w biosie i wylaczamy kompa .


    Podpinamy naped Hitachi naszego klocka za pomoc kabla sata do kontrolera Pci
    Uruchamiamy Peceta Gdy na ekranie pojawi sie napis BOOTnalezy uruchomic xboxa,po chwili pojawi sie napis SPINNING UP DISK w tym momencie musimy wysunac tacke napedu xboxa po tej operacji naped powinien byc w trybie MODE B

    Wyjmujemy plyte z Pc i restartujemy kompa gdy na ekranie pojawi sie logo windows i pasek ladowania wysuwamy i wsuwamy tacke napedu xboxa tak dlugo az zniknie logo.

    Gdy juz zalogujemy sie na naszego uzytkownika w windows przechodzimy do panelu sterowania po kolei System ,Sprzet,Menadzer urzadzen
    szukamy w liscie stacje dyskow CD rom/dvd naszej nazwy napedu z xboxa np
    Hitachi GDR-3120L jesli windows go niewidzi to znaczy ze musimy zaczynac wszystko od poczatku az do skutku
    jesli jednak windows widzi nasz naped to znaczy ze jest wszytko ok Mode Bjest aktywny

    Flashowanie

    z tej strony pobieramy program o nazwie Xbins
    http://www.360mods.net/Downloads/details/id=29.html
    gdy zostanie pobrany tworzymy sobie na pulpicie folder o nazwie np Xbox
    uruchamiamy program po lewej stronie znajdujemy nasz stworzony folder
    po prawej wchodzimy kolejno na folder Xbox360 /Firmare/Hacked Firmware/Hitachi- LG.../
    widzimy po prawej Ixtreme 1.4 Hitachi klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy download gdy program sie pobierze wychodzimy z xbins.

    wybieramy nasz folder Xbox i rozpakowujemy archiwum zrozpakowanego folderu wybieramy plik dosowy o nazwie FLASHIX klikamy na niego 2 razy

    "What is the Hitachi drive letter?"

    Na to pytanie odpowiadamy literką którą jest oznaczony napęd DVD Hitachi. Najczęściej E lub H. Można sprawdzić za pomocą "Mojego Komputera"

    "Choose a firmware spedd"
    tutaj mamy szybkosci do wyboru z jaka bedzie naped odczytywany

    Name the backup folder, use [Aa-Zz] [0-9]
    No punctuations or spaces.

    X16S-....

    Należy teraz wpisać cztery dowolne cyfry. Zamiast czterech kropek. Jakie tylko sobie chcemy.

    W tym momencie napęd się flashuje, a oryginalny Firmware zapisuje się w folderze o nazwie X16S i czterech cyferek jakie sobie wymyśliliśmy wcześniej.
    Wszystko to dzieję się automatycznie. Po zakończeniu procesu zostaniemy poinformowani stosowaną informacją na ekranie.

    radzilbym oryginalny klucz nagrac na plyte cd jesli zgubimy klucz a w przyszlosci chcielibysmy zmodyfikowac nasz firmware to niedarady

    to by bylo na tyle mam nadzieje ze moj poradnik sie przyda napiszcie czy udalo wam sie zflaszowac konsole korzystajac z tego poradnika pozdrawiam

    [​IMG]
    !Przerobka konsoli jest tylko wtedy zgodna z prawem jesli posiadacie oryginaly do swoich kopi bezpieczenstwa !
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    Dziex na pewno się przyda
     
  4. Lolindir

    Lolindir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    mam pytanie czy to działa też na Hitachi 78??
     
  5. Sahdy84

    Sahdy84 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 29, 2008
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    Niestety do hitachi wersja 78 jest inny sposob jak sie wyrobie to wkrotce pojawi sie tutorial do tej wersji i !uwaga! do wersji 79 tez mam juz w przygotowaniu
     
  6. Lolindir

    Lolindir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    o to jak bedzie chetnie wbije i przeczytam bo 80zł sepia za przerobienie;/
     
  7. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    A masz kontroler Via ? Masz kabel sata ? Jezeli to juz pomysl o tym .
     
  8. Lolindir

    Lolindir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
  9. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    O ile wiem to kontroler nie moze byc pod usb tylko pod PCI a co do kabla ja mowie a kablu pasujacym do kontrolera . Zlacze to nazywa sie Sata .
     
  10. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
  11. Lolindir

    Lolindir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    spike200 to co podałes to widze cały zestaw potrzebny do przerobienia Kontroler Via i sata?
     
  12. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    No tak, kontroler sata na chipsecie via + kabelek.
     
  13. Sahdy84

    Sahdy84 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 29, 2008
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    Kontroler musi byc Pci nie kombinujcie takimi np na usb bo uszkodzicie sobie konsolke

    na allegro wpiszcie Sata Pci vt6421A
     
  14. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
  15. Lolindir

    Lolindir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    a czy do flashowania Hitachi 78 tez sie nada??
     
  16. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    z całą pewnością.
     
  17. Lolindir

    Lolindir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    aha to dobrze:)
     
  18. brayan09

    brayan09 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2008
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  19. rybok_999

    rybok_999 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 26, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    zrobiłem jak w poradniku :) wszystko działa idealnie wielkie dzięki za pomoc:)

    pozdro i powodzenia tym co bedą sie zabierać :)
     
  20. CrOOs 666

    CrOOs 666 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 17, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    A co z Tutorialem dotyczącym LITEONA ??
     
  21. Nefarod

    Nefarod Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2008
    Posty:
    305
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wieliczka
    Odp: Flash Tutorial Hitachi v46 / v47 / v59

    A jaki ty chcesz tutorial do Lite-Ona, skoro na dzień dzisiejszy nie można go przerobić?
     
Wczytywanie...

Poleć forum