1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Flash na laptopie ???

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez martin649, Listopad 4, 2011.

1. martin649

martin649 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Siema !!!

Chcę przerobić napęd na laptopie przy użyciu probe.Mam tylko jeden problem jak to zrobić,chcąc podłączyć kabel sata z xboxa do laptopa jest tam trochę inne wejście(nie znam się za bardzo mam laptopa Compaq Presario,podłaczenia sata mam tylko pod dysk twardy).Czy jest jakiś sposób lub urządzenie umożliwiający/e podłaczenie napędu pod laptopa?

PS.Próbowałem także na starym komputerze,ale tam też napęd jest inaczej podłaczony(szeroką taśmą),ewentualnie jak się nie da na laptopie możecie powiedzieć czy na starym stacjonarnym coś wyciągnę...

Z góry dzięki.

2. Lotnik421 Xbox One

3. urkopl

urkopl Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    jest urzadzenie pod laptopa..

4. minibigii

minibigii Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Rawicz
    urkopl Twoja odpowiedź nic nie daje w tym wątku, to że jest to martin649 wie więc podaj najlepiej mu jak się nazywa takie urządzenie lub gdzie je dostać. Jest to forum więc odpowiadajmy na pytania innych bo czasem my możemy czekać na odpowiedź a ujrzymy takie coś jak Ty dałeś i po prostu można się "wkur...".

5. martin649

martin649 Użytkownik Użytkownik