1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Flash na laptopie ???

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez martin649, Listopad 4, 2011.

1. martin649

martin649 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Siema !!!

Chcę przerobić napęd na laptopie przy użyciu probe.Mam tylko jeden problem jak to zrobić,chcąc podłączyć kabel sata z xboxa do laptopa jest tam trochę inne wejście(nie znam się za bardzo mam laptopa Compaq Presario, podłaczenia sata mam tylko pod dysk twardy).Czy jest jakiś sposób lub urządzenie umożliwiający/e podłaczenie napędu pod laptopa?

PS.Próbowałem także na starym komputerze,ale tam też napęd jest inaczej podłaczony(szeroką taśmą),ewentualnie jak się nie da na laptopie możecie powiedzieć czy na starym stacjonarnym coś wyciągnę...

Z góry dzięki.

2. Lotnik421 Xbox One

3. drukmeone

drukmeone Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    siemanko dasz rade na lapku ale musisz miec przejsciowke z esata na sata a pozniej jak zwykle zczytanie klucza spoof i wgranie nowego lt powodzenia na starym kompie nic nie wymyslisz nie ma kontroleera sata ktorego potrzebujesz zeby podlaczyc naped

4. steven_hyde

steven_hyde Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1