1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Formatowanie dysku zew pod Xbox'a

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Kaziu08, Październik 24, 2013.

1. Kaziu08

Kaziu08 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam serdecznie
    Jestem nowicjuszem, to moja pierwsza konsola i w dodatku z RGH które cały czas jest dla mnie zagatką :/ Konsola działa, sprawdzałem z płytą DVD z filmem, ale nie wiem co zrobić żeby widziała mój dysk zewnętrzny.
    Kupiłem Xboxa360 z RGH z allegro: NOWY XBOX 360 SLIM 4 GB + RGH + X2 PAD + HDMI (3611736341) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Mam dysk od WD, 1TB czarny 2,5cala USB 3.0 (WDBACX0010BBK-EESN), sformatowałem go na exFat i podłączyłem do konsoli pod USB. Konsola sformatowała mi go na swój sposób po czym miał on tylko 31.9GB. Nadałem mu oznaczenie w windowsie żeby komp go widział, wrzuciłem na niego gre w formacie .iso i odcinek serialu w .avi. Niestety Xbox nic nie widział. Dalej z nim walczyłem, sformatowałem go na NTFSa (z problemami ale dało rade). Teraz nie chce mi go sformatować na exFat ani przez Windowsa ani przez Partition Managera. Nie bardzo wiem co z nim teraz zrobić, proszę o pomoc, jakąś wskazówkę chociaż bo od poniedziałku się męcze i nic mi się nie udało zrobić

Do tego mam szybkie pytanie. Przeglądam forum i powoli staram się ogarnąć temat konsoli.