1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza 3 i Fable 2-Co uważacie?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez michal214456, Sierpień 29, 2010.

  1. michal214456

    michal214456 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 29, 2010
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam mój pierwszy post :)

    Każdy ma swój gust no ale napiszę co ja sądze...

    Czy nie uważacie że forza 3 jest nudna?;/ Tak tak wiem,bardzo dużo aut,tras możliwości ale sam wyścig jest bardzo nudny,monotonny ;/

    A fable 2? Także bardzo nudne


    Kto uważa tak jak ja?
    Czekam na odp pozdro
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Kacperekk

    Kacperekk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2010
    Posty:
    60
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Wyłacz sobie wszystkie ułatwienia w Forzy, ustaw przeciwników na najwyższy poziom i wtedy mów czy coś jest nudne i monotonne :) A Fable 2 mi sie nie nudziło, bardzo fajna gierka
     
  4. BioPower

    BioPower Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2009
    Posty:
    95
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    CoD MW 2
    forza - przereklamowany badziew najnudniejsze wyscigi jakie gralem juz nFS shift jest duzo lepszy
    a Fable spoko gierka fajne efekty itd... ja juz czekam na 3 :D
     
  5. maspex

    maspex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    176
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Sopot / Mazury
    Badziew? Dzieciaku, ty masz chociaz prawo jazdy ? W forza 3 kazde auto zachowuje sie inaczej, czy to naped na 4 kola, przod, tyl, silnik centralnie, z tylu...frajda z grania jest jak masz wlasne auto i wiesz,ze forza to prawie real, dlatego czuje sie jakbys naprawde mial wlasne R8 :D ja to tak odczuwam,dlatego uwielbiam ta gre..no i mozliwosc cofania czasu jest swietna

    shift to typowy arcade
     
  6. <LOLO>

    <LOLO> Banned

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2010
    Posty:
    146
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Powiem jako fan wyścigów na konsole . Forza nuda i badziewie każdy . Fable dosyć fajna ale nie dał bym więcej niż 50 zł za nią.
     
  7. AdamAdamski

    AdamAdamski Banned

    Dołączył:
    Sierpień 9, 2010
    Posty:
    179
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Poznań miasto doznań
    Forza 3 ********* sprawa . Zwłaszcza jak sie po wyłącza wszystkie usprawnienia jak np : kontrola trakcji, asysta hamowania itp. Jak kolega napisał każde auto zachowuje się inaczej ( w 90 % jak w realu ) Możliwości tuningu silnika i kustomizacji nadwozia są suuper . A NFS Shift tak jak każdy nfs zwykła arkadówka dla dzieci nie mająca nic wspólnego z grami z tego gatunku Aha i ja jeszzce czekam aż wyjdzie F1 2010 . To dopiero bedzie jazda
     
  8. [matheok]

    [matheok] Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 14, 2010
    Posty:
    104
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ta jasne, pindu pindu, FORZA3 to klasa sama w sobie, ja lepszej gry dla fanów motoryzacji nie widze, a po za tym piraci mają ***** do gadania. Pograjcie na xbox live, potem możecie sie wypowiadać. To gra, która starcza na długie godziny, a na online zabawa z kumplami jest swietna
     
  9. Piotrek ELO

    Piotrek ELO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2010
    Posty:
    1039
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    I tu z tobą się zgadzam w 100% z kumplem tyle jeździliśmy online że osiągnięcie globloter wpadło samo

    [​IMG]
    World Traveler
    Race at every track location in the world.

    25 Punktów
     
  10. KepaD90

    KepaD90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 12, 2010
    Posty:
    91
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Stryszawa | Sucha Beskidzka
    Zgadzam sie. Forza po prostu miazdzy. W ogole nie rozumiem zasadnosci tego watku.
    "Czy sadzicie, ze Forza jest nudna?" A co to za pytanie ?? Kazdemu sie w koncu znudza wszystkie gry swiata, ale to z biegiem lat, wiec grajcie w to na co macie ochote i kropka.
     
  11. Litz

    Litz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2010
    Posty:
    219
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Gdańsk
    A czy jak ktos nie gra na live to jest piratem? Ja nie gram bo sie gold skonczyl i akurat jestem bez kasy. Wiec nie mow ze ci co nie graja na live to piraci ;)
     
  12. Vassi

    Vassi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2010
    Posty:
    551
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Jak dla mnie obie gry są genialne. Forza bez 'wspomagaczy' i na poziomie trudnym jest dość wymagająca i wciągająca. Fable to pierwsza klasa. Również mi się nie znudziła a przeszedłem ją trzy razy.
     
  13. estern

    estern Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2010
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Łódź
    Co do Fable 2 mam zdanie takie, że jest strasznie nudne w porównaniu do jedynki. Fabuła mnie jakoś nie porywa, a ten pies to jakaś porażka. Co do Forz`y 3 nie mam zdania, lecz z gameplay`ów wygląda całkiem, całkiem. Tyle ode mnie. :)

    1 post :D
     
  14. Kuba 2255

    Kuba 2255 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    222
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Forza 3-Powalające,zróżnicowane wyścigi z super tuningiem i multi,nie wiem jaka lama mówi że to nudne,chyba że po paru tygodniach/miesiącach.
    Fable 2-Super gierka na xboxa,można tam robic tyle rzeczy,że trudno się tym znudzić;D
     
  15. [matheok]

    [matheok] Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 14, 2010
    Posty:
    104
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16

    no spoko, ale nie mów, że nigdy nie grałeś online! Bo kto tam ma nieprzerobiona konsole bez liva... Jezeli grales wiesz, z czym to sie je i tego oczekwilem po wypowiedzi, jesli nie grales kup sobie golda, pograj dluzej w forze i napisz na forum
     
  16. Tygrysek

    Tygrysek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2010
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jak dla mnie to forza faktycznie była nudna i monotonna... szczególnie 2 ostatnie sezony - jednak fable 2 było świetne, w ogóle nie nudziło, a jeszcze jak pograsz na live to dopiero jest zabawa ;]
     
  17. tunio55

    tunio55 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 20, 2009
    Posty:
    46
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Barlinek
    Forza 3 jest dobra lecz ja wole cos bardziej dynamicznego (colin mcrayne dirt 2 ). Fable 2 poruszyło mnie bardzo ,a najbardziej to mozliwosc inwestowania w rozne nieruchomości :) i fabuła oczywiscie :p
     
Wczytywanie...

Poleć forum