1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza 3 to nie koniec możliwości Xboksa 360

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TymonPRO, Wrzesień 28, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    [​IMG]

    Forza Motorsport 3 to bez wątpienia jedna z najlepiej wyglądających gier tego roku. Pytanie tylko, czy grafika podobna do tej z Gran Turismo to już koniec możliwości Xboksa 360? Jak twierdzi Dan Greenawalt z Turn 10 wcale nie.


    Greenawalt udzielił wywiadu Videogamerowi, w którym padło kilka interesujących zdań.
    Czy wycisnęliśmy już wszystko z Xboksa 360? Oczywiście, że nie. To naprawdę potężny system.

    Greenawalt tłumaczy także, że gracze, którzy zarzucają deweloperom, że ci nie wykorzystują pełnych możliwości sprzętu, mają błędne pojęcie o tworzeniu gier.
    Kiedy przychodzi co do czego, zawsze wykorzystujesz 100% sprzętu. Nawet przy tworzeniu małej gry z gatunku arcade. Kiedy jednak jesteś deweloperem "first party" i masz naprawdę doskonałych specjalistów z całego świata, to uczysz się sztuczek. To jak Tetris.
    Kiedy stworzyliśmy Forzę 2, była to, przynajmniej wg mojej wiedzy, pierwsza gra na Xboksa 360 w 60 klatkach na sekundę. Popełniliśmy jednak wiele błędów przy konstrukcji naszego modelu. To jest jednak trochę jak puzzle, za pierwszym razem ich ułożenie zajmuje godzinę, za drugim już tylko pół lub 15 minut, bo wiesz jak ułożyć je szybciej.

    Wychodzi więc na jaw, że jak zwykle jakość gry zależy tak naprawdę od doświadczenia dewelopera i znajomości sprzętu, na którym pracuje. Bo w końcu nieważne, czy gra wygląda dobrze, dzięki zastosowanym sztuczkom, czy potężnym procesorom, ważne by nam się podobała. Nie sądzę jednak, żebyśmy na 360-tce zobaczyli jeszcze jakieś ładniejsze od Forzy 3 gry. A jak Wam się wydaje?

    http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7087506,Forza_3_to_nie_koniec_mozliwosci_Xboksa_360.html
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. zary

    zary Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    242
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wałbrzych
    Mi się wydaje że da się jeszcze coś wycisnąć z ,,białej damy''
     
  4. babel77

    babel77 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2009
    Posty:
    255
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łódź
    pożyjemy zobaczymy, ale facet chyba wie co mówi
     
  5. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    mi sie wydaje ze pier******e o szopenie m$ mowi w superlatywach o f3 bo to ich gra;] a taki gow2 juz sliczniejszy dla mnie byl-bo piekno to pojecie wzgledne
     
  6. misiekmr

    misiekmr Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2009
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Oj, da się da :) .
     
  7. LowMen

    LowMen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 10, 2009
    Posty:
    203
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Malbork
    Jak się postarają to może coś z tego wyjść, a nie, że na tworzenie gry przeznaczają rok, dwa lata, kiedyś gry wychodziły po 4, 5 latach od swojej poprzedniczki i większości wyszło to na dobre....
     
  8. zyga101

    zyga101 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2007
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    bydgoszcz
    No raczej bo i Forza i Gran Turismo wyglądają biednie, dirt 2 wiele lepiej
     
  9. WiLkU

    WiLkU Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2008
    Posty:
    104
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Widzę , ze grafika dla ciebie jest najważniejsza - masz prawo tak pisać . Ale nie gadaj takich glupot , że wyglądają biednie przy dircie . Model jazdy , świetne odwzorowanie pojazdów (olbrzymia ich ilość) rozmaitość tras i samochodów , tunning itp itd chyba robi wrazenie przy skromnych 35 samochodach i nieustannych powtarzających się trasach w dircie 2:DD . Gra to chyba nie sama otoczka graficzna :D Niektórzy jednak tak myśla i maja do tego pełne prawo
     
  10. adidas2009

    adidas2009 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 23, 2009
    Posty:
    928
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polnocna czesc kraju ;).
    Powiem wam tak, teoretycznie Xbox 360 ma slaby sprzet jak na dzien dzisiejszy, ale wsparcie ze strony producentow jest bardzo wielkie (konsola nr 1 to X360 - wiadomo ;))
    3 rdzenie 3,2ghz xbox'a porównując do takich Phenom'ow II 4x3,4ghz a po OC ponad 4x4ghz...
    grafika na poziomie Radeon'ow z serii X1### z większą przepustowością, ok ale jak ona sie ma do Radeon'a HD4890...niema sie w ogole.
    Wsparcie producentow i chęć wyciśnięcia potow jest wielka i tak naprawde problemem Xbox'a 360 jest tylko 48 jednostek cieniowania na karcie...
     
  11. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    189
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Ale koledze nad Tobą chodziło o wygląd właśnie...
     
  12. WiLkU

    WiLkU Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2008
    Posty:
    104
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    W myślach nie potrafię czytać ale słowo "biednie" jest wieloznaczne więc nie koniecznie chodzi mu o grafe (mogę sie mylić)
     
  13. nut_pl

    nut_pl Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2009
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    moim zdaniem, w ogóle gry które wyszly w ciągu ostatnich dwóch, no może trzech lat, powalają grafiką na kolana. rozmycia, zmiany ostrości, fizyka przedmiotów, osób, wody, odrzuty z karabinu, powtórki np w dirt2, czy gridzie.. to już nie wygląda jak gra, tylko jak filmy. realizm jest niesamowity, kto by sie kiedys spodziewał, że bedziemy grać w takie symulatory? można być kim się chce i to przy realiźmie, który moim zdaniem przekracza nasze dziecięce marzenia. był golden axe, f1gp, stunts, pirates, prince of persia.. to juz był wyczyn. ja jestem pod mega wrażeniem dzisiejszej grafiki :)
     
  14. zyga101

    zyga101 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2007
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    bydgoszcz
    Mowa w tym artykule jest o szczycie możliwości konsoli więc oczywiste jest że w domyśle chodzi o wygląd, nie oceniam reszty gry po to demo na to nie pozwala ale gry które mamy na horyzoncie jak assasin 2 ,Crysis na konsole czy Rage nie pozwalają nawet myśleć ze to Forza była by szczytem możliwości X-a
     
  15. mati0090

    mati0090 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 4, 2008
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    B-c
    Niestety F3 z symulacją ma bardzo mało wspólnego.
    Różnicą na którą nikt nie zwraca uwagi jest to, że samochód z puszczonym sprzęgłem i na biegu stoi w miejscu.
    W forzie ponadto model sterowania wydaje mi się jakiś dziwny ale nie jestem w stanie porównać go do prawdziwego.
     
  16. arturfu

    arturfu Banned

    Dołączył:
    Maj 2, 2009
    Posty:
    24
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    mysle ze gosc dobrze mowi. Wiele razy slyszalem ze wykorzystano 100% Xbox 360 np. w Red Faction Querreila ale mysle ze firma ktora ta gre robi powinna sie chwalic ze nie wykorzystali jeszcze mocy i potrafia zrobic jeszcze lepsza graficznie gre na konsole i to jest podziw i powod do dumy a nie ze chwala sie ze 100% Xboxa to zadne chwalenie.Brawo tez tak mysle ze z Xklocka da sie jeszcze wyciagnac sporo mocnych wrazen :D
     
  17. killsi

    killsi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    też wydaje mi się że można wycisnąć z niego jeszcze więcej...
    ale jak by tak mówili (dana firma), że da się wycisnąć jeszcze więcej, to fani mogliby mieć pretensje - to czemu żeście tego od razu nie zrobili :) itd.
     
  18. adidas2009

    adidas2009 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 23, 2009
    Posty:
    928
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polnocna czesc kraju ;).
    Nowy Crysis jest zapowiedziany na 2011 i ma byc na 360tce to raczej mozna jeszcze wycisnac cos ;)
     
  19. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    189
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Zobaczysz jak będzie wyglądał Crysis na konsoli w porównaniu tego z PC...:)
     
  20. arturfu

    arturfu Banned

    Dołączył:
    Maj 2, 2009
    Posty:
    24
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    poprawka Crysis 2 na konsole ma wyjsc w 2010 i ma wygladac tak jak Crysis na wysokich i srednich podobno...
     
  21. CoOokie

    CoOokie Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2009
    Posty:
    185
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    الجانب الثاني لل
    Oj, Panowie, piszecie tylko o grafice... W sumie w większości macie rację, bo grafika jest na pewno najbardziej obliczenio-żerna, ale jeśli mowa o MOŻLIWOŚCIACH X0, to nie można na tym kończyć! Developer Red Faction powiedział, że wycisnął ostatnie soki z naszej konsolki - może i ma rację, chociaż grafika nie jest najpiękniejsza (ale jak dla mnie jest i tak ładna). Zapomnieliście, że tam jest bardzo daleko rozwinięta fizyka! A myślicie, że te mury rozpadające się na kawałeczki i tak ładnie walące się na czerwoną planetę to co, skrypty? Nie, to jest w czasie rzeczywistym przeliczane! I na pewno nie wystarczy do tego PhysX.
    Temat Forzy Motorsport 3 i omawiania jej realności z jazdy (grafikę pominę, bo dla mnie jest ideałem) właściwie mógłby jedynie trafnie ocenić ktoś, kto jeździł już troszkę na torze... Więc pozostawmy to bez komentarza (choć jak dla mnie wydaje się realna).
    Podsumowując - jak dla mnie jeszcze trochę poczekamy aż zobaczymy szczyt możliwości X0, bo nawet za rok czy 2 lata FM3 będzie można zoptymalizować, żeby tak nie pociła naszej konsoli :p Tylko komu by się chciało...
    Pożyjemy, zobaczymy :)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum