1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza 4 abgx360 error is not recognized as an xbox 360 iso or stealth file! POMOCY??

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez filip210188, Kwiecień 2, 2012.

  1. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wiatm mam problem przy sprawdzani forzy 4 abgx-m
    wyskakuje mi taki bład
    error is not recognized as an xbox 360 iso or stealth file
    o co moze chodzic
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    no jak co to znaczy, ze to nie jest iso

    więc pewnie masz obraz skopany
     
  4. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    to moze mi pomozesz z kad mam to sciągnac zeby obraz był ok??
     
  5. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
  6. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  7. zoltypl

    zoltypl Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2009
    Posty:
    187
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    BARTY
    smieszny problem ,smieszna odpowiedz
     
  8. psilon

    psilon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2011
    Posty:
    240
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    albo starsza wersja abgx'a czyli 1.0.5 lub nizej, zainstaluj 1.0.6
     
  9. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    zalezy dla kogo smieszny sciagnelem chyba juz z 3 rozne wersje forzy i kazda to samo
     
  10. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a gdzie sprawdzic jaka mam wersje??
     
  11. psilon

    psilon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2011
    Posty:
    240
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    na gorze w programie > Help > About

    EDIT : tylko wersja 1.0.6 obsługuje format XGD3
     
  12. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    mam 1.0.2 mozna jakos ten program uaktualnic?? bo zielony w tym jestem??
     
  13. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    mam wersje 1.0.2 musze nowy sciagnac czy mozna uaktualnic??
     
  14. psilon

    psilon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2011
    Posty:
    240
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
  15. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    kolego zanim napiszesz o problemie tego typu to wyklucz własnie takie opcje jak aktualny program....
     
  16. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dopiero sie ucze wszystkiego i dlatego pisze! wy sie znacie lepiej i jestescie w stanie mi pomuc!
     
  17. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wgrałem nowa wersje a nadal mam 1.0.2
     
  18. psilon

    psilon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2011
    Posty:
    240
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna

    faktycznie nowa wersja (1.0.6) rowniez pokazuje ze 1.0.2


    nie mniej sprobuj wrzucic ten plik teraz z forza i zobacz czy dalej to samo
     
  19. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wielkie dzieki kolego wszystko ruszyło teraz sie okaze czy bedzie ok! moze orientujesz sie czemu forza ma 3 cd??
     
  20. psilon

    psilon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2011
    Posty:
    240
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    w wersji abgx 1.0.5 z gra XGD3 wyskakuje właśnie ten sam komunikat co w pierwszym poscie
     
  21. filip210188

    filip210188 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2012
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    sorry 2 dvd
     
Wczytywanie...

Poleć forum