1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza Horizon 2 DRIFT

Temat na forum 'Pomoc Pytania Problemy' rozpoczęty przez sweeterek, Styczeń 10, 2016.

  1. sweeterek

    sweeterek Banned Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2011
    Posty:
    2073
    Polubienia:
    175
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Wrocław
    W związku z tym ze TT nie wyszukuje mi podobnego a posty o samochodach RWD w temacie Forza Horizon 2 Tylko Opinie są usuwane chciałbym tutaj prosić o radę/pomoc od osób ,które ogarniają drift w Horizon 2.
    Ja wczoraj przez godzinę jeździłem Mercedesem 190 wokół ronda i nigdy nie wyszedł mi płynny przejazd,dlatego chciałbym dopytać osób,które ogarniają DRIFT gdzie i jak się uczyli,czy to kwestia dobierania "gazu" czy czego bo mnie już wczoraj poniosły nerwy i rzuciłem padem :-D Co chwilę mnie obraca,a jak nie obraca to prostuje.
    Z chęcią zobaczę wasze nagrania z DRIFTEM z Forzy,dlatego jeżeli macie jakieś nagrania to śmiało tu wrzucajcie,zróbmy sobie taki osobny temat ,aby nie śmiecić w tamtym temacie.

    Wysłano z WC za pomocą gołębia pocztowego.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. VortaL

    VortaL Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 4, 2015
    Posty:
    189
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nowy Dwór Mazowiecki
    potraktujmy zwyczajnie ten temat jako temat do wypowiedzi i tyle.



    auto obraca bo - albo masz je zbyt spartańsko ustawione, albo nie umiesz operować jeszcze gazem.

    Wszystkim tym, który jeżdżą na padzie polecam skorzystanie z setupów tego gościa - https://www.youtube.com/user/MrAeroHD

    Również jeździ na padzie i ma świetne setupy, między innymi Supra, GT86 (bestia, ale na długie zakręty ideał), E30 tak samo.. Supra to bardziej auto pod street na tym setupie, idealna będzie dla Ciebie - ponieważ nie rzuca tak jak jego setup na GT86.



    na początku ciężko pewnie będzie Tobie ją ogarnąć, bo auto jest dosyć spokojne - zrób sobie GT86 i zobacz jaka jest różnica.. Supra niby 600 koni a pokorna jak osiołek - kwestia dobrania ustawień tuningu - czyli dyfer, hamulce, skrzynia itd.

    Co najważniejsze, przestaw sobie jednostki w grze na Angielskie, czyli zamiast km/h mp/h - tuningi są robione pod tą wersję, więc w ustawieniach czegoś tam (nie pamiętam) zamiast setek w polskich jednostkach masz kilkusetki, czyli ty będziesz miał 100 ileś a koleś w tym polu ma 600 - 700 - by dokładnie to ustawić przestaw na te właśnie jednostki. ​
     
    Ostatnia edycja: Styczeń 10, 2016
  4. sweeterek

    sweeterek Banned Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2011
    Posty:
    2073
    Polubienia:
    175
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Wrocław
    Dokładnie,może to być temat do swobodnej rozmowy lub zadawania pytań związanych z grą.
    No zauważyłem właśnie że to kwestia operowania gazem,ale bardziej myślałem że kwestia skrętu.
    Z chęcią oglądne wideo i może faktycznie zrobię auto wg jego setupy.
    Tego mietka mamm zrobionego do klasy S1 bodajże,supre miałem w standardzie tak jak w salonie ale też mi nie wychodziło:-(


    Wysłano z WC za pomocą gołębia pocztowego.
     
  5. VortaL

    VortaL Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 4, 2015
    Posty:
    189
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nowy Dwór Mazowiecki
    nie sugeruj się samą mocą - najważniejsze są ustawienia dyferu itd. w suwakach. BMW E30 ma ponad 500 koni, ta Supra ma 600 i BMW jest bardziej spartańskie, niż ona - więc to nie kwestia mocy a ustawień skrzyni (momentu), dyferencjału, sprężyn.
     
  6. Ryczko

    Ryczko Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 12, 2015
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    VortaL ********** klasyczna supra ;), aż mi chęci narobiliście na forze. Trzeba odłożyć Just Case i znowu forze odpalić ;>
     
Wczytywanie...

Poleć forum