1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza Horizon 3 ma tak dopracowane środowisko, że można by je przemierzać na piechotę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 28, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28056
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Skupialiśmy się ostatnio na tym, co nie do końca działa poprawnie w pecetowej wersji Forza Horizon 3 (gracze z potężnymi podzespołami skarżą się na problemy z frameratem). Warto jednak czasem, zamiast ścigać wypadające klatki i mikrozacięcia, czasem przystanąć i nasycić oczy widokami, które oferują rzeczone wyścigi.

    Środowisko w grach wyścigowych to zwykle tylko rodzaj makiety, zoptymalizowanej w celu utrzymania maksymalnej płynności animacji w trakcie zmagań z oponentami. Forza Horizon 3 pokazuje jednak, że otoczenie w sandboksowych wyścigach może być tak rozbudowane, że mogłoby teoretycznie służyć jako środowisko do gry, w której wcale nie jeździ się superszybkimi wozami, tylko zasuwa wszędzie "z buta", tak jak w tzw. symulatorach chodzenia albo w erpegach w stylu serii The Elder Scrolls od Bethesdy.

    Nie wierzycie w takie teksty? Sprawdźcie materiały wideo, które zarejestrował użytkownik Nick de Bruyne, który wykorzystał drona dostępnego w grze w taki sposób, by "zasymulować" spacerowanie po świecie gry w tempie piechura. Efekt jest naprawdę niezły!

    Na deser wrzuciłem też dla was sekwencję time-lapse, która z kolei skupia się na systemie dynamicznych zmian pory dnia/nocy.







     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3451
    Polubienia:
    1225
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    A jednak zdarzają się miejsca gdzie jest bida płaska zielona tekstura i kilka drzewek, to samo w mieście. I na pewno nie jest to kwestia optymalizacji.
     
  4. Kendzi76

    Kendzi76 Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 12, 2014
    Posty:
    556
    Polubienia:
    158
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Jak na x one dla mnie grafika jest bardzo dobra oczywiscie znajda się płaskie tekstury ale mi to nie przeszkadza
     
Wczytywanie...

Poleć forum