1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza Motorsport 3 Drift - Samochody + Ustawienia, pytania

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez caligator, Październik 30, 2009.

  1. caligator

    caligator Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 3, 2008
    Posty:
    55
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    Witam,
    brakowało mi takiego tematu (widziałem tez na forum odzewy że takowy by się przydał) więc czas go rozpocząć...

    Tutaj zamieszczamy swoje propozycje aut razem z ustawieniami tuningu aby lepiej dryftować:) Ja polecam w szczególności jedno autko którym zawsze dryftowałem w FM2 ale fizyka w FM3 sie troche różni więc na nowo trzeba się przyzwyczajać... Proponuje także zamieszczać swoje zdjęcia aut do driftu - będzie ciekawiej:)

    Mój pierwszy typ to:
    1.Toyota Truneo
    [​IMG]

    Silnik i moc:
    wszystko na maxa

    moc 401kW
    moment obrotowy 581,8Nm
    ciężar 912kg
    pojemność 2,4l

    Układ jezdny
    wszystko na maxa

    Układ napędowy
    wszystko na maxa

    Opony i felgi
    pełen standard (subiektywnie felgi)

    Aerodynamika i wygląd
    Przedni zderzak - Origin Lab
    Tylny spojler - Origin Lab
    Tylny zderzak - Uras
    Progi boczne - Uras
    Maska - Origin Lab

    Konwersja
    Silnik - I4T Toyota MR2 '95

    Tuning
    Opony:
    przód 2,1
    tył 3,1

    Biegi: przełożenie główne 3,00
    2,89
    1,99
    1,51
    1,20
    1,00
    0,85

    Geometria kół:
    pochylenie:
    przód -1,5
    tył +1,5

    zbieżność:
    przód 0,5
    tył 0

    pochylenie przed. amortyzatora 5,0

    Stabilizatory:
    przód 10,60
    tył 22,40

    Resorowanie:
    resory/sprężyny:
    przód 75,6
    tył 55,3

    wysokość zawieszenia:
    13,7
    13,7

    Amortyzacja:
    odbicie:
    przód 8,5
    tył 7,4

    tłumienie:
    przód 3,3
    tył 2,9

    Aerodynamika:
    standard

    Hamowanie:
    balans 75%
    ciśnienie 115%

    Mech. różniczkowy:
    przyspieszenie 100%
    zwolnienie 0%

    1.Nissan GTR 33
    [​IMG]

    samochód kupiony przez dom aukcyjny - okazał się idealny do driftu:)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. CoOokie

    CoOokie Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2009
    Posty:
    185
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    الجانب الثاني لل
    Tematy niezwiązane z driftingiem / setupami pod drift będą traktowane jako Offtopic i nagradzane warnami!
     
  4. bobofrut

    bobofrut Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    To i ja przedstawie swoje ustawienia. Z góry przepraszam że brak fotki ale obecnie skończył mi się gold.

    Samochód to Mazda Rx7 indeks wydajności; S698

    Osprzęt silnikowy kupujem cały RACE, tak samo to gdzie jest zawiszenię i hamulce to tez na race wszystko, i kolejny dział też RACE.

    Koła: opony sportowe przód wg uznania tył 235/25 R20 felgi 20 cali

    Body kit; przedni zderzak Bomex, deskę Forzy, tylni zderzak Bomexa, progi Bomexa i maska Jun

    A o to Setup

    ciśnienie ; 30psi
    50psi

    Skrzynia 3.23 finalne
    1. 5.41
    2. 2.52
    3. 1.63
    4. 1.23
    5. 1.01
    6. 074

    Geometria kól ;
    0.0
    1.0

    zbieżnosc;
    -0.5
    -1.5

    pochylenie 5.0

    Stabilizatory;
    11.90
    15.90

    Zawieszenie;
    388.5lb
    450.6lb

    Wysokość;
    5.7
    5.9

    Amortyzacja;
    6.0
    6.0

    tłumienie.
    3,5
    3,5
    Aerodynamike zostawiamy jak jest

    Hamulce wg uznania sobie ustawiamy

    Dyfer spawamy na 75%

    !!!! Wszystkie ustawienia są na jednostka WB czyli trzeba przestawic w konsoli region na WB ustawic auto tak jak napisałem a potem wrócić na region Polskii.

    Auto prowadzi sie w permanentnym drifcie, jest łatwe do opanowania. Ten setup sprawdzał sie w Forzie 2 i na nim też gram w forze 3.

    Mam nadzieje że komus pomogłem i proszę ocenic ten setup o ile go ktos sprawdzi
     
  5. Misiael

    Misiael V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Październik 23, 2008
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Bardzo pomocny temat, szczególnie dla takich jak ja, dla których te wszystkie ustawienia są czarna magią. jak możecie, to dawajcie więcej sprawdzonych setupów.
     
  6. wisien

    wisien Banned

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2009
    Posty:
    64
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0

    nie ma zawodow w drifcie, mozesz na krzyzaku dac w lewo i nalicza ci za niego punkty


    reguluj gaz i przy wyjsciu z driftu puszczaj
     
  7. loRdRumek

    loRdRumek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2009
    Posty:
    85
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Raczej jedź na pół-gazu, inicjacja ręcznym (bo cisnąć gaz na maxa masz overdrive, lub jak inni to mówią powerslide i jeżeli nie masz doświadczenia - padasz) i gdzieś w połowie zakrętu palisz lacza.
     
  8. caligator

    caligator Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 3, 2008
    Posty:
    55
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    Najlepszy na poczatek jest sunset peninsula... polecam autko Nissan R33... ostatnio troche posiedziałem nad konfigiem i moze ten konfig na poczatku komus podpasuje:) auto nie jest nadsterowne zbyt mocno co ułatwia sprawe poczatkujacym:) jutro go zamieszcze albo jak chce go ktoś miec teraz to jest na mojej witrynie w forzie :p
     
  9. grzechoo20

    grzechoo20 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2007
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    otwock
    na tym forum jest kilka ustawień do driftu,( w ustawieniach czasem trzeba zmienić jednostki na angielskie żeby wszystko dobrze było.Później jak ustawisz to z powrotem zmieniasz na metryczne)


    Forzamotorsport.net Forums - FM3 Drift Database
     
  10. Mate08

    Mate08 Banned

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2009
    Posty:
    89
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zamość
    ma ktoś setup pod M5 E60????
     
  11. KrQliczek

    KrQliczek Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tutaj
    masz setup do M5 E60.
     
  12. radom-FM3...

    radom-FM3... Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2009
    Posty:
    1
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    witam ,mam pyt wiecie moze jak poszperac w ustawieniach aby moj challenger 09 podniosl przod w trakcie ruszania , tak jak w intro fm3 ,jest to wogole mozliwe ?
     
    1 osoba to lubi.
  13. Booster1987

    Booster1987 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 26, 2009
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Dresden,Niemcy
    Poszukuje setupa na drift dla M3 E30 i M3 E36 :) jakby ktos miał to bede bardzo wdzieczny :)
     
  14. duchu0

    duchu0 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2009
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Opole
    Wydaje mi sie ze po to jest marketplace zeby tam szukac setupow tak ? A jesli nie chcesz za nie placic to musisz sam jakos probowac cos zrobic. Proponuje zaczac od wylaczenia wszystkich systemow, nastepnie ustaw negatyw na kolach na -1.0 na poczatek powinno byc dobrze. Cisnienie zostaw na 2.0 ewentualnie samochodem ktorym chce jezdzic, zrobic 2-3 okrazenia i w telemetrii zobacz jakie bedzie cisnienie opon po tym przejezdzie i takie ustaw jako poczatkowe.
     
  15. lork

    lork Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2008
    Posty:
    15
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Czy ktoś wie dlaczego nie mogę tuningować moich samochodów? Otóż ciśnienie w oponach mogę zmieniać ale dalszych opcji już nie. Te "paski" są nieaktywne i nie mogę*ich przesuwać. Proszę o pomoc.
     
  16. CoOokie

    CoOokie Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2009
    Posty:
    185
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    الجانب الثاني لل
    Musisz najpierw kupić części, żeby móc zmieniać ustawienia... Raczej, jak w życiu, w standardowych amortyzatorach nie da rady nic poustawiać :)
     
  17. lork

    lork Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2008
    Posty:
    15
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzięki za odpowiedź. W życiu bym na to nie wpadł :D
     
  18. Mate08

    Mate08 Banned

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2009
    Posty:
    89
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Cześć. Ma ktoś setup do M3 E92 albo wie gdzie takowy mogę znaleźć?
     
  19. kiesler

    kiesler Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2009
    Posty:
    11
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Białystok
  20. riders62

    riders62 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 15, 2009
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Płock
    4x4 jest dobry na początek. Ale gdy dobrze opanujesz drift lepiej będzie ci się latało z napędem na tył.
     
  21. bobofrut

    bobofrut Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mogę podać ustawienia do bmw m3 gtr, Audi RS6. 03 i Subaru WRX 08. Te 2 ostatnie niby są z napędem na 4, lecz cała moc przeniesiona na tył.
     
Wczytywanie...

Poleć forum