1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Forza Motorsport 6 bez DirectX 12, ale twórcy chwalą jego potencjał

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 18, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3220
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ponadto są dumni z osiągnięć swojego silnika - w nowej części gry umożliwi on wyścigi w deszczu oraz w nocy.
    - Tak, jesteśmy bardzo podekscytowani z powodu DirectX 12, zdajemy sobie sprawę z tony potencjału, który wniesie. Jednakże nie będziemy korzystać z DX12 w przypadku Forza Motorsport 6 na Xbox One - powiedział producent gry, Ryan Cooper w rozmowie z przedstawicielem serwisu gamingbolt.

    - Zawsze szukamy sposobu na poszerzanie granic. Dla przykładu weźmy nasz silnik od Forzy - pracujemy nad nim już dziesięć lat, a z każdą kolejną wersją staramy się poszerzać technologiczne granice tego, co potrafi. Biorąc pod uwagę wyścigi w nocy oraz w deszczu, a także możliwość wyświetlania grafiki w 1080p przy 60 klatkach na sekundę, jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy - powiedział producent Forza Motorsport 6.

    Przypominamy, że Forza Motorsport 6 zadebiutuje w Europie 18 września. Twórcy ostatnio podzielili się kolejną listą samochodów, które znajdą się w grze. Łącznie ma ich być aż 450. Produkcja zaoferuje także 70 godzin zabawy w trybie kariery oraz wyścigi dla 24 graczy.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Czy przypadkiem Phil Spencer nie mówił o tym, że Forza Motorsport 6, będzie pierwszą grą korzystającą z DX12?
     
  4. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Skoro silnik Forzy mają już tak dopracowany to może i gościu ma rację że nie chce przechodzić na DX12 bo mogli by tym pogorszyć grafikę, a jak każdy wie grafika w Forzach zawsze była nawet niezła - więc po co porawiać coś co jest dobre...
     
  5. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3486
    Polubienia:
    1243
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Nie mają czasu by się bujać z Dx12 za chwile premiera. Pewnie FH3 będzie na Dx12 :)
     
  6. migot

    migot Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2014
    Posty:
    78
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Z obietnic zapowiada sie dobrze co do dx12 to penwie nie ma bo po co skoro naprawde zapowiada sie wiele nowosci, gdyby dali dx12 to wszytko postawiliby na jedna karte i przy kolejnej odslonie musieil by szukac czegos nowego a tak w kolejnej czesci dadza nam dx12 ktory poproawi to i owo ;p
     
Wczytywanie...

Poleć forum