1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fotorealistyczna grafika w Metal Gear Solid V? Taki jest cel Hideo Kojimy

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez KamQiX, Październik 31, 2013.

  1. KamQiX

    KamQiX Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2012
    Posty:
    700
    Polubienia:
    138
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Kluczbork
    [​IMG]

    Fox Engine to potężne narzędzie w rękach Hideo Kojimy i jego ludzi - tak potężne, że założyciel Kojima Productions snuje względem grafiki w swojej nowej grze wielkie plany.

    - W zasadzie to celujemy w fotorealistyczną jakość grafiki w Metal Gear Solid V. Kiedy jednak Snake pojawia się w obrazku, realizm gdzieś zanika - pisze na Twitterze Hideo Kojima. - Na screenie z Fox Engine, który niedawno udostępniliśmy, widać ten realizm, gdy nie ma Snake'a. Mam z tym niemały ból głowy - zdradza.

    Plany są za to ambitne, ale pewien szczegół stoi na przeszkodzie ich realizacji. Problem jest tym większy, że tym szczegółem okazuje się być główny bohater Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Znając jednak kunszt Hideo Kojimy możemy się spodziewać, że jakieś rozwiązanie prędzej czy później powstanie.

    Na razie przypominamy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain powstaje z myślą o pecetach, a także konsolach obecnej i następnej generacji od Sony i Microsoftu. Niedawno Hideo Kojima opowiadał nieco o konstrukcji świata gry.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    gadaj zdrów - pamiętam zapowiedzi MGS2 i podobne pitolenie
    a gra okazała się średniakiem i zawiodła większość fanów napalonych na grafikę po MGS1 z psxa
     
  4. Punisher

    Punisher Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2010
    Posty:
    428
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Chełm, Poland
    Grafika grafiką,będzie i tak niesamowita ,ale fajnie jakby piątka była przyjazniejsza za w sterowaniu/graniu niż czwórka,która była typowo japońska - mnóstwo pieprzenia,dialogów,pierdół w HUDzie.Najlepiej jakby wzorowali się na Splinter Cellu
     
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Nigdy nie da się zrobić gry z fotorealistyczną grafiką. A jeśli nawet, to na pewno nie na tych next-genach.
     
  6. xcorsten

    xcorsten Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2013
    Posty:
    59
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Up. Fotorealizm nie tkwi w sprzęcie za 100 tyś zł tylko w umiejętnościach, odpowiednich narzędziach ( silniku ) i kunszcie artystycznym. Co nie zmienia faktu, że w 98% to tylko typowe głupie pieprzenie.
     
  7. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Zgadzam się że nie da się zrobić fotorealistycznej grafiki. To jest nierealne by każdy detal w świecie danej gry wygladał jak prawdziwy. Pewne elementy jak krajobrazy, drzewa, owszem pewnie się da, ale tylko na nieruchomych grafikach.
     
  8. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Muszę się zgodzić z Tobą. X1 nie da rady, PS4 ma jeszcze szansę hehe :D A ja chciałem jeszcze jakiś czas temu dać sobie łapę uciąć, że gry na obu konsolach będą wyglądać identycznie. Nie do pomyślenia, że Microsoft takich amatorów zatrudnia...
     
  9. kajfux

    kajfux Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2012
    Posty:
    14
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Producenci kart graficznych zadbają o to żeby o fotorealistycznej grafice gracze marzyli jeszcze wiele lat, bo jeśli karty będą mogły generować taką grafikę, dodajmy jeszcze realistyczną do bólu fizykę i animację, to mogą się pakować i iść na emeryturę.

    Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
     
  10. yago13

    yago13 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2009
    Posty:
    246
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Spokojna twoja głowa zawsze da się wymyślić coś nowego

    Wysłane z mojego GT-S6500D
     
  11. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Do diabła z tą fotorealistyczną grafiką. Snake niech pozostanie sobą a nie jakąś postacią z fotografii. Ja chcę czuć, że gram w grę a nie uczestniczę w jakimś serialu i niech już wypuszczą tą grę.
     
Wczytywanie...

Poleć forum