1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fotorealistyczne lokacje w polskiej strzelaninie Get Even - pierwszy zwiastun

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 8, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28075
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Polacy szykują potencjalnie przełomową technologię, która ma szansę odmienić sposób tworzenia lokacji w grach. Pierwszym tytułem, który skorzysta z dobrodziejstwa silnika i skanerów opracowanych przez Better Reality jest Get Even. Zobaczcie zwiastun rodzimej produkcji!

    Deweloperzy Get Even potwierdzili, że premiera przygotowywanej przez nich strzelaniny FPP zaplanowana jest na 2015 rok. Tytuł pojawi się na XONE i PS4. Tak jak wcześniej pisaliśmy, lokacje w grze utworzono na podstawie prawdziwych miejscówek, zeskanowanych za pomocą technologii Better Reality. Twórcy z The Farm 51 chcą wpleść w gameplayu sporo motywów z horroru i thrillerów. W trakcie kampanii będziemy mieć okazję podjąć szereg ważnych wyborów, które określą, jak rozwijać się będzie osobowość protagonisty.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. paxmack

    paxmack Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2011
    Posty:
    477
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Wroclove
    Wygląda fajnie, ale chciałbym zobaczyć gameplay :)
     
  4. Shibby

    Shibby Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    2051
    Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Specem nie jestem, ale wbicie wojaków (0:48) wygląda jak normalny film może lekko podrasowany.
    Do teaser'ów trzeba z dystansem podchodzić...
     
  5. Krzychu1987

    Krzychu1987 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 9, 2013
    Posty:
    461
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ściema totalna, to zwykły film, może autorzy chcieli by to osiągnąć...
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Mi to miejscami wygląda, aż za dobrze .. No ale jakby taka gra wyszła to wow :)
     
  7. RaptorPL

    RaptorPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2013
    Posty:
    207
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Konin
    Jeśli fps od polaków i było by tam multi grywalne to może bym się skusił:)
     
  8. sobi

    sobi Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 2, 2010
    Posty:
    8
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    0:41 i napis nad przejściem:-D bezcenne:-D
    Wygląda ładnie, ale to bardziej film niż render.
     
    1 osoba to lubi.
  9. RaaDeeK

    RaaDeeK Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2009
    Posty:
    429
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Takiej grafiki niestety nie osiągną na tych złomach, którymi sa nextgeny. Za rok będą o wieeeeele lepsze średniej klasy PCty. Pozdrawiam
     
  10. dudi2000

    dudi2000 Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 20, 2010
    Posty:
    917
    Polubienia:
    97
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Bieruń
    Przełom w grach, może next geny udźwigną ten silnik. Pożyjemy zobaczymy
     
  11. Grzib

    Grzib Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 14, 2010
    Posty:
    298
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Górny Ślonsk
    bardzo fajnie ale watpie zeby udalo im sie opracowac taka grafike w grze. swoja droga ciekawe czy to opatentowali
     
  12. fanfnanan

    fanfnanan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 1, 2011
    Posty:
    83
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Koledzy i koleżanki. Wygląda to tak ze względu na sposób tworzenia lokacji przez studio The Farm 51. Było już omawiane w internetach jak jest to robione, skanują lokacje i powstaje piękny obiekt 3D do gier. Technologia Thorskan jest ciągle przez nich udoskonalana.
    Przykład inny:
    Thorskan 3D Scan Test_02 on Vimeo

    Więcej:
    http://vimeo.com/user16604328
     
  13. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Grafika grafiką. Jestem ciekawy czy przez te całe skanowanie tychże pomieszczeń, nie odbije się to czkawką na interakcję z otoczeniem. Np. gdy strzelę w leżącą na podłodze cegłę, to czy rozwali i poleci w kawałkach dalej, czy nadal będzie w tym samym miejscu bez zniszczenia?
     
  14. pablinho

    pablinho Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 17, 2007
    Posty:
    50
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Zgadzam się z kolegą powyżej. Jesli to ma się udać powinni do tej grafiki rodem z filmu dodać efekty świetlne na najwyższym światowym poziomie. Do tego fizyka zniszczeń z Bf4. Dla mnie osobiście w grach brakuje odpowiedniej metody zniszczeń postaci. Jesli znacie film pod tytułem Szeregowiec Ryan to wiecie o czym mówię. Kiedy postac zostaje postrzelona mundur/ubranie zostaje rozerwany w sposób bardzo widowiskowy. Kawałki ubrania powinny fruwać odrywając się od modelu postaci. Oczywiście droga do przesady jest tu bardzo krótka bo nie mogą one przesłonić tego co dzieje się z postacią. Jeśli idą na realizm to powinni także zająć się grymasami twarzy jak to ma miejsce w kilku tytułach.
    Takie moje skromne zdanie

    Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum