1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

FPS'y Na Konsoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez EndiM, Luty 12, 2011.

  1. EndiM

    EndiM Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2011
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam jak to jest z fpsami na konsolach? Bo poprostu z bratem nie mieliśmy jeszcze jakieiś konkretnej strzelanki typu call of duty lub battlefield na konsoli. Zawsze graliśmy na pccie ale coś czujemy , że te wymagania battlefield 3 będą dosyć spore. Dlatego pisze do was bo nie wiem czy opłaca się kupować strzelanki na x360. Jak to właśnie z tym jest. Czy da się to ogarnąć.;) Dzięki za odp.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. KULA

    KULA V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2008
    Posty:
    521
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczecin
    początkowo jest trudno posługiwać się analogiem zamiast myszką chodzi o celowanie, ale cały dzień wystarczy żeby się przyzwyczaić :) ja tak przynajmniej miałem i teraz w gry FPP nie gram na PC tylko na konsoli
     
  4. bartolinos15

    bartolinos15 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2010
    Posty:
    226
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Oczywiście, że się da. W Battlefield Bad Company 2 super się celowało nawet na Hard. To samo w Call of Duty MW. Piękne head-shoty czy postrzały z GTA 4 które miało też fajny system celowania gdy była misja ze strzelaniem. Nie wierz w głupoty tych co nigdy nie grali, do pada idzie się przyzwyczaić.
     
  5. RSA

    RSA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2010
    Posty:
    326
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Tak jak ze wszystkim, ile ludzi tyle opini, kup zobacz czy Ci bedzie pasowac - ewentualnie zobacz u kumpla, nie bedzie Ci pasowalo wrocisz do PC.

    A "strzelanki" oplaca sie kupowac i to bardzo :)
     
  6. adi61

    adi61 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2011
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    moim zdaniem FPS na konsoli xbox360/ps3 są kiczowe przez te całe analogi ... gralem w battlefield bad company 2 i inne fpsy i jakoś sie za cholere przyzwyczaić nie mogłem bynajmniej dla mnie fpsy na PC są stworzone :) każdy woli inaczej.
     
  7. KULA

    KULA V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2008
    Posty:
    521
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczecin
    ja mam teraz zamiar kupić sobie pada Razer Onza (tournament) i pobawić się oporem analogów może będzie jeszcze lepiej :) bo pro graczem jeszcze nie jestem a z tym padem może się uda hehe
     
  8. daniel1400

    daniel1400 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 27, 2010
    Posty:
    89
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    KRK
    Moim zdaniem (po przyzwyczajeniu) dużo lepiej się gra w FPS'y NA XBOXE niż na komputerze .Na początku będziesz miał problem ale po chwili się przyzwyczaisz :D
     
  9. EndiM

    EndiM Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2011
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ok dzięki wszystkim za odp. Kupie jakiegoś fpsa i sprawdze to:) Temat do zamknięcia
     
  10. ZZ123

    ZZ123 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2010
    Posty:
    135
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bora Bora
    Mam pada od X360 podpiętego do PC i jakoś wiele lepiej gra się na mysz + klawiatura. Nic nie zastąpi tej kombinacji w FPS.
     
  11. Brudsien

    Brudsien Pomocnik Pomocnik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    1860
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice
    Na PC tak bo tam masz inaczej zrobiona gre, reakcja myszy i przyspieszenie nie rowna sie żadnemu pad'owi, ale na konsoli to wyglada inaczej i tu i tu gra sie dobrze ale trzeba sie przyzwyczaić, wiem jak to wyglada bo gram zarowno na PC jak i na konsoli
     
  12. $evik

    $evik Banned

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    110
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Na konsoli można się PRZYZWYCZAIC do tego celowania, ale efekt nigdy nie będą takie jak na myszcze. Ale osobiście gram w multiplayer Bad Company 2, Modern Warfare 2, Black Ops i idzie mi dobrze, nawet bardzo dobrze.
     
  13. Wonex

    Wonex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 6, 2010
    Posty:
    216
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Jak kolega po wyżej . Na początku powinieneś wziąć jakaś misję nawet najprostszą i sobie postrzelaj. Albo uda ci się w Media Markt lub w Saturnie / bo tam może dadzą demko jakiegoś FPSa i tam się sprawdź .
     
  14. patrykUS

    patrykUS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2010
    Posty:
    74
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Kętrzyn
    Kup IksBoxa. Miałem podobne wątpliwości jednak tak jak koledzy wyżej, kwestia kilku godzin albo dni. Szczególnie polecam Battlefield Bad Company 2 - Każdy znajomy na xbl ją ma "must have you to". Pozdrawiam
     
  15. ratajczak1503

    ratajczak1503 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2011
    Posty:
    200
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Jakuszowice
    Kwestia przyzwyczajenia. Od ponad roku gram tylko na konsoli, pewnego dnia ściągnąłem sobie demo Kane&Lynch 2 na PC i mi się tragicznie grało. Cały czas ginąłem, mimo że cały czas grałem na najniższym poziomie trudności -,-
     
Wczytywanie...

Poleć forum