Frank O’Connor przeprasza za 20GB patch w dniu premiery The Master Chief Collection

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl




W piątek informowaliśmy, że prace nad Halo: The Master Chief Collection zostały zakończone, ale jednocześnie kolekcja nie zmieści się na jednej płycie. Z tego powodu zainteresowani gracze będą musieli pobrać ogromny patch w dniu premiery. Frank O’Connor – szef studia – postanowił wyjaśnić zamieszanie i przeprosił graczy.

Deweloperzy nie chcieli pozwolić, aby gracze musieli żonglować płytami, a nie było możliwości, aby całkowicie oddzielić kampanie od trybu sieciowego. Z tego powodu postawiono na dużą aktualizację w dniu premiery.

„Gra jest przeznaczona do pracy w jednym, ujednoliconym produkcie, wersja cyfrowa nie ma problemów i chcieliśmy, aby również gracze korzystający z płyt mieli takie samo doświadczenie, bez konieczności dokonywania zmian nośników.”
Warto przy tym pamiętać, że w trakcie ściągania aktualizacji będziemy mogli poznawać się z kampaniami.

O’Connor dodał, że aktualnie jedyną opcją jest postawienie na taką aktualizację. Może w przyszłym roku lub za dwa twórcy mogliby skorzystać z drugiego nośnika, ale na dzień dzisiejszy nie było innej możliwości.

Deweloper nie ma zamiaru ignorować narzekań i przeprasza zainteresowanych.

„Dla niektórych graczy będzie to po prostu irytujące i ja przepraszam za tę niedogodność. Mam jednak nadzieję, że zawartość oraz jakość pakietu im to wynagrodzi.”

 

geometric77

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
"O’Connor dodał, że aktualnie jedyną opcją jest postawienie na taką aktualizację. Może w przyszłym roku lub za dwa twórcy mogliby skorzystać z drugiego nośnika, ale na dzień dzisiejszy nie było innej możliwości." - Nie było takiej możliwości, bo nie chcieli dokładać do interesu. Woleli ciąć koszta przy samej du*** bo głupia wiara i tak zassa z internetu te 20 gb. Ja nie będę nic pobierał. Miałem kupić kolekcję, ale w sytuacji takiego robienia w balona chyba sobie podaruję.
 

Cronos

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Szczerze, akurat to jest najmniejszy problem. Oczywiście jak ma się stabilne łącze, zakładam, i oni też, że większość takowe posiada.
Przez ten rok pobrałem do BF'a tyle poprawek, że już mnie to nie dziwi.
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Dalej uważam to za głupie posunięcie. Ciekawe kto, coś zrobi jak kupi grę i powiedzmy, że z biegiem czasu usunie ją z dysku bo ją przejdzie. Po czym po 1-2 latach nadejdzie go znów ochota zagrania w tą kolekcję. Na 101% będzie miał możliwość ściągnięcia tych danych z internetu?


Dalej uważam, że jeżeli ta gra tyle waży to powinna być na 2BR.
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Nie każdy posiada superszybkie łącze już nie wspominając o limitach na transfer.
Co za te jak wyżej wspomniano ale może nie 2 lata a 3/4, patrząc na politykę serwery wyłączą i zostaniemy z bezużyteczną połową gry. Ludzie lubią wracać po latach do gier, ja do dziś mam płytki z grami xbox czy ps2/1, z taką polityką pewnie mógł bym na nie tylko popatrzeć.

Według mnie oni sprawdzają jak daleko mogą się posunąć.
 

Do góry Bottom