1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Freestyle, update, gry....i wielka klapa !!!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez zaaaorek, Listopad 14, 2014.

1. zaaaorek

zaaaorek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam serdecznie...
    Na wstępie od razu chcę poinformować, że na sprawach konsolowych WOGÓLE się nie znam. Nie znam się na fachowym nazewnictwie i wszystko to co dla większość konsolowców jest łatwizną jest CZARNĄ MAGIĄ !!!!!