1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Garść informacji z Dark Souls III - przedmioty, piromancja i nie tylko

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 15, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28096
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Jakiś czas temu w Japonii gracze mogli chwilę pograć w Dark Souls III , dzięki czemu dostaliśmy sporo informacji dotyczących mechaniki gry i tego, co w niej znajdziemy. Dowiedzmy się, co z piromancją, wytrzymałością przedmiotów i nie tylko.

    Informacje pochodzą z japońskich for, w ramach których gracze dzielili się ze sobą informacjami. Użytkownicy Reddita postanowili przetłumaczyć część z wieści, dzięki czemu możemy poznać trochę detali na temat Dark Souls III.

    • Ekrany wczytywania są znacznie krótsze niż w Bloodborne
    • Turlanie się działa podobnie jak w Dark Souls II. Zmieniono jednak kilka rzeczy, między innymi usunięto tak zwany "mid roll". Oznacza to, że większość czasu odskok/turlanie się jest dokładnie takie samo, ale im będziemy mieli więcej ekwipunku na sobie, tym pokonywany dystans będzie krótszy. Dodatkowo po przekroczeniu pewnego progu, nasze turlanie się stanie się ociężałe, zmieniając się w znany fanom serii "fat roll".
    • Z piromancji możemy oczekiwać zaklęcia nazwanego "Sacred Fire". Działa na zasadzie rozbudzania ognia wewnątrz przeciwnika, co w końcu doprowadzi do eksplozji.
    • "Weapon Art" dla "Dragonslayer Greatbow" to "Piercing Shot"
    • "Weapon Art" dla "Whip" i "Notched Whip" to "Severe Blow"
    • "Weapon Art" dla "Crow Demon's Curved Greatsword" to "Blow from the dead angle"
    • Powraca pierścień Flynna z Dark Souls II
    • Powraca ulepszanie estusów za pośrednictwem fragmentów. Pojawiły się różne typy estusów
    • W grze znajdziemy nawiązanie do Carima z Dark Souls
    • "Lloyd's Talisman" zmienił się w "Undead Hunt Talisman"
    • Potwierdzone przedmioty: "Covetous Silver Serpent Ring", "Lloyd Shield", "Fake Ring"
    • Zredukowano drastycznie wytrzymałość broni. Przykładowo topór bojowy ma tylko 80 punktów wytrzymałość. Aczkolwiek zmniejszenie jednego punktu wymaga około pięciu uderzeń. Dodatkowo odpoczynek przy ognisku regeneruje wytrzymałość broni.

     
Wczytywanie...

Poleć forum