1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

GC 2012: Call of Duty: Black Ops II

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez K0TAKU, Sierpień 17, 2012.

  1. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Call of Duty kocham za intensywnego singla. W Kolonii pograłem jednak w multi i muszę powiedzieć, że jestem miło zaskoczony.

    Odgrzewany kotlet? Stary, ciągle usprawniany engine? Oklepany gameplay? Niby tak, wszystko to pasuje do serii Call of Duty, ale jest jedno ale - grywalność, a Activision robi wszystko, żeby tą wysoką jakość nie tylko utrzymać, ale wznieść na nowy poziom. Nie są to żadne rewolucyjne zmiany - ramy strzelaniny FPP są nienaruszalne - ale w ich obrębie zaskakująco wiele można zmienić.

    Na przykład mechanizm tworzenia klas. W Black Ops II jest pięć podstawowych do wyboru, ale każdą z nich można dowolnie modyfikować. Wszystko dzięki tokenom, za które odblokowujemy kolejne dodatki. Mamy ich w sumie 10, a ich przypisanie zależy wyłącznie od nas. Część można przeznaczyć na lethal i tactical perks, część na uzbrojenie, a resztę na wildcards, czyli "łamacze" zasad. Dzięki nim można dodać sobie na przykład jeszcze jeden perk. Tokeny są uniwersalne, czyli ten przypisany drugiej broni można przeznaczyć na coś innego i biegać bardziej dopakowaną postacią, ale bez pistoletu. Ciekawe, a to dopiero początek zmian.

    [​IMG]

    Nowością w serii są Scorestreaki, które zastępują Killstreaki. Nie liczy się teraz ilość zabójstw, a punktów. Dostajemy je oczywiście za celne trafienia, ale nie tylko. Przyznawane są też za asysty czy na przykład ochronę flagi przed przeciwnikiem. Chociaż nie tylko i może się okazać, że więcej punktów ma ogarnięty, wykonujący szereg punktowanych zadań gracz niż walący heady na lewo i prawo wymiatacz. A jeżeli już zbierzemy określoną ilość punktów, to możemy przeznaczyć je na jakiś atak, na przykład A.G.R. Spadająca z helikoptera skrzynia zawiera zabójczego drona. Można nim sterować, można zdać się na SI. Nazwy innych Scorestreaków mówią same za siebie: Hellstorm Missile, UAV czy Death Machine (elegancko minigun).

    Medale, levelowanie, wbijanie prestiży - to zostaje po staremu. Nowe jest za to tryb multi łączący tradycyjny deathmatch z free for all. Po mapie biegają wówczas cztery trzyosobowe, wrogo nastawione do siebie składy. Nowością jest też Hardpoint, czyli inaczej mówiąc King of the Hill.

    [​IMG]

    Sporo zmian, najciekawsza dotyczy jednak zmiany podejścia developerów do gry. Chcą zrobić z niej platformę e-sportową, czemu posłuży tryb "widza", gdzie niczym w meczu piłkarskim obok rozgrywki jest pasek z emblematem danej drużyny i punktacją. Można się też przełączyć na bardziej szczegółowe statsy. Nie ma też problemu, żeby bezpośrednio z poziomu gry streamować swój gameplay. nawet z opcją równoczesnego przechwytywania obrazu z kamery USB. Nie wiem co na to ludzie z TwitchTV, ale mi się taka opcja podoba. Stabilny streaming od Activision zawsze będzie lepszy od kombinowania z zewnętrznymi aplikacjami. Wszystko fajnie, ptanie tylko brzmi, czy Acti uda się wykreować w okół Black Ops II całą tą kulturę e-sportową, skoro wszyscy wiedzą, że za rok pojawi się nowa gra z serii i nastanie kolejna "przesiadka".

    A jak wypada sam gameplay? Podobnie do podobnych części, czyli mamy ultrapłynną animację w zamian za niemal już tabletową grafikę. Ale czy to źle? E-sportowy król, Counter Strike, też jest brzydki, a wszyscy w niego grają. Jeżeli spojrzymy na Black Ops II w ten sposób, to nie jest źle. Jeżeli porównamy go natomiast z najładniejszymi perełkami targów czy nawet Battlefield 3, to wypada żenująco. Hulająca na Xboksie 360 gra wydawała mi się o wiele brzydsza od tego, co wiedzieliśmy na E3 na konferencji Microsoftu. Choć tam był pokazany efektowny singleplayer, a w Kolonii grałem w multi na dwóch, dosyć bezbarwnych mapach. Może to zaniżać trochę moją ocenę, ale tylko trochę, bo Black Ops II graficznie nie zachwyca.

    [​IMG]

    Ale chyba nie musi, o czym świadczy sprzedaż każdej części czy choćby nawet kilometrowe kolejki przed konsolami z demem BOII. Gra ma oddaną rzesze fanów, a jeżeli Acti zrobi z nich e-sportowców, to kolejny raz wygra.

    źródło : •• GC 2012: Call of Duty: Black Ops II . Strona 2.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    Nooooo, to jest coś. Ale ja wolał bym bardziej współczesną wojnę od " w przyszłości "
    Te wszystkie zmiany wyglądają ok ( zobaczymy jak będą się sprawdzać w realu )
    Gra mnie bardziej przyciąga po przeczytaniu takiego czegoś ( i tak dla mnie największym plusem tej gry jest fajny dźwięk broni ), ale mimo to na premierę nie kupię ale może kiedyś. Jak by wyszło demo było by o wiele lepiej.
     
  4. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Powtarzasz się z tym dźwiękiem broni, kolego :) BO II (zarówno multiplayer jak i single oraz zombie) to jedna wielka niewiadoma. Niby widzieliśmy trochę gameplay'a ale i tak trzeba będzie w to zagrać żeby się przekonać jak to wszystko wyjdzie w praniu. Scorestreaki - nie mam zdanie, będą plusy i minusy. Podoba mi się tryb gdzie 4 druzyny trzyosobowe rywalizują ze sobą (Druż. DM z BF3), będzie ciekawie. Teraz czekam aż pokażą Nuketown 2025 i zombie. Wtedy zapadnie decyzja o pre-orderze, bo póki co Far Cry 3 robi swoje... :)
     
  5. Marf

    Marf Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 4, 2010
    Posty:
    1024
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Mogli by dać jakąś bete multiplayera,bo nie wiem jak będzie z kupnem choć prędzej czy pozniej kupie.
    CoD mimo tego,że nieziemsko wkur**a to ma to "coś" co przyciąga..
     
Wczytywanie...

Poleć forum