1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gdy mały projekt przeradza się w wielką produkcję - rok prac nad Superhot

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 20, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Polski rodzynek Superhot został zaprezentowany w trakcie konferencji Microsoftu na gamescomie. Gra zbiera coraz to więcej świetnych opinii, więc twórcy postanowili przedstawić materiał ukazujący rok prac nad tym projektem.

    Jak się okazuje w rok można zrobić naprawdę wiele. Superhot został opracowany na potrzeby konkursu 7DFPS, czyli wydarzenia, w trakcie którego autorzy muszą stworzyć FPS-a w 7 dni.

    Jak zobaczycie poniżej z tego małego projektu powstał już całkiem pokaźny kolos, który w przyszłym roku zadebiutuje na komputerach osobistych oraz Xboksie One (możliwa jest również wersja na PlayStation 4).

    Gra wyróżnia się niezwykłym patentem – czas biegnie wyłącznie w momencie poruszania się bohatera. Z tego powodu w trakcie rozgrywki należy odpowiednio omijać kule rywali i oceniać trajektorię lotu wystrzelonych pocisków.

    Warto wspomnieć, że autorzy zebrali na Kickstarterze 250 tysięcy dolarów na ten tytuł.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Śmieszna grafika (jeżeli można w ogóle mówić o grafice). Gra bez jakiejkolwiek fabuły i klimatu - szaro - czerwony świat to naprawdę mega klimat!

    Jak dla mnie fail. W życiu nie dałbym złamanego dolara/funta czy czegoś tam za to.

    To już inne produkcje indie są o wiele bardziej ciekawskie i co najważniejsze z klimatem.

    Siedzieli nad tym rok i co? Ile jest plansz? Co to w ogóle ma być..

    PS. Grę niech robią 10 lat to może coś z tego wyjdzie..

    Nawet Minecraft bardziej do mnie przemawia niż to coś..
     
  4. dagamo

    dagamo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Grałeś, że tak mówisz? Gra może sprawia dziwne wrażenie ale wciąga jak 2048 ;-)
     
  5. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3471
    Polubienia:
    1238
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Grałem w tą grę, nawet ciekawa ale bardzo szybko mnie znudziła, to jest taka gra z poziomu ktoś coś strwoży bo miał pomysł albo się uczył i wrzucił do sieci. Ciężko mi sobie wyobrazić założenie tej gdy na silniku Unreal z bajeczną grafiką.
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Porównujesz grę 2048, która jest grą mobilną karciano/logiczną, gdzie nie ma fabuły, nie ma wykreowanego świata, na stworzenie jej na pewno nikt nie wydał 10 tys. dolarów (lol), a co dopiero 250 tys. $. I jeszcze multum innych rzeczy. Masz racje trafione porównanie.
     
  7. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Moim zdaniem mechanika gry jest bardzo dobra jednak wypadało by aby gra miała jeszcze fabułę i grafikę
     
Wczytywanie...

Poleć forum