1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gdy twórcy po raz pierwszy odpalili Wiedźmina 3 na konsolach, zobaczyli czarny ekran

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 18, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3211
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Wielu z nas zastanawia się jak bardzo różniła się będzie konsolowa edycja, jednej z najbardziej wyczekiwanych gier przyszłego roku, od swojej pecetowej wersji. Według słów Jose Teixeiry - artysty od efektów wizualnych, optymalizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsole obecnej generacji idzie świetnie, a różnice nie będą olbrzymie.

    Teixeira wyjaśnił, że tzw. SSAO czyli jedna z technik renderowania oświetlenia będzie się lekko różnić. Dodatkowo wody oceanów nie będą miały takiej samej jak na PC zaawansowanej teselacji. Oprócz tego miejsce będą mieć także inne "małe poświęcenia", które "przy odrobinie szczęścia nie będą miały dużego wpływu na oprawę graficzną", ale dadzą duży zastrzyk wydajności.

    Jose wspomniał także, że optymalizacja na konsolach od samego początku idzie lepiej niż się spodziewano. By to wyjaśnić posłużył się zabawną anegdotką. Otóż gdy chłopaki z CD Projekt RED chcieli odpalić Wiedźmina 2 na Xboksie 360, ten zupełnie nie chciał działać. Po prostu się wywalał. Natomiast gdy po raz pierwszy uruchomiano Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolach obecnej generacji, rezultatem był tylko czarny ekran i wszyscy byli tym faktem niezmiernie uradowani.

    To może brzmieć nieco dziwnie, ale czarny ekran oznaczał, że gra tak naprawdę chodziła, tylko nie rendrowała w poprawny sposób. W przypadku poprzedniej części ekipa RED-ów, musiała napracować się znacznie bardziej by w ogóle uzyskać czarny ekran.

    Teixeira kontynuując napomknął także o tym, że gra chodzi zaskakująco dobrze na konsolach i już teraz niektóre lokacje działają w 30 klatkach na sekundę. Podczas gdy nie wie, czy ilość klatek będzie zablokowana czy dynamiczna, będzie ich przynajmniej 30, a gracze konsolowi mogą spodziewać naprawdę imponującej grafiki.

    Wygląda na to, że nie mamy się o co martwić. To logiczne, że przy praktycznie braku ograniczeń sprzętowych, w przypadku komputerów osobistych, gra będzie mogła wyglądać ładniej. Ja po prostu sprawdzę jak wygląda na moim prawie 2 letnim PC, a potem porównam to z wersją konsolową i zdecyduję, na której platformie zagram, Przyznam się bez bicia, że już w przypadku Wiedźmina 2, znaczniej bardziej odpowiadało mi sterowanie padem, więc wersja konsolowa korci mnie mocniej niż wersja na PC.​

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. BBBB

    BBBB Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2012
    Posty:
    211
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  4. geometric77

    geometric77 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2011
    Posty:
    313
    Polubienia:
    41
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Opolskie
    Tak, 30 fps. Wiadomo o tym od dawna.
     
  5. x-360klocek

    x-360klocek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2010
    Posty:
    312
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kłodzko/Furth
    A czego można wymagać od sprzętu za około 1600 zł.
     
  6. orso

    orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2009
    Posty:
    2717
    Polubienia:
    786
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Czy wy wszyscy jesteście zapatrzeni w te cyferki jak w boga ? Czego ja oczekuje od mojego sprzętu że będę grał w grę....
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  7. geometric77

    geometric77 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2011
    Posty:
    313
    Polubienia:
    41
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Opolskie
    Dużo osób myli pecety z konsolami, to samo w przypadku suchych cyferek i dobrej zabawy. Raczej to się nigdy nie zmieni.
     
  8. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    wole stale 30 fps wlozyc plyte i grac niz martwic sie czy gra bedzie dobrze zoptymalizowana i nie bedzie sie sypac:D byly juz takie przypadki :D
     
  9. lolekw660i

    lolekw660i Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2011
    Posty:
    116
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Koszalin
    Oby były stałe 30 :d
     
Wczytywanie...

Poleć forum