1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gdzie zapisać SAVE

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Kubi6, Kwiecień 17, 2012.

1. Kubi6

Kubi6 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.

Jestem nowy i nie znam się na elektronice, więc proszę o wyrozumiałość.

1. Mam problem, a mianowicie: kupiłem Xboxa 360 Premium, lecz nie kupiłem dysku do niego, ponieważ zabrakło mi pieniędzy. Chciałem zapytać gdzie będą się zapisywały save z gier, np. jak zagram w FIFA 12 i będę chciał zapisać stan gry to jak potem wejdę to będę musiał grać od nowa?
    Jeśli nie będą się zapisywać bez dysku to jak mogę to zapisać? Słyszałem, że na pendrive, ale gdzie go włożyć i jaki mi wystarczy? (dodam, że będę grał dużooo:)

2. Jest możliwość żeby mi ktoś napisał DOKLADNIE tutaj bądź na moje gg: 31027108, jak nagrać gry z ********.org.

Prosze o w miarę sensowne odpowiedzi (wiem ze was czasem ponosi :) i prosze o zrozumienie bo nie znam sie na tyn

2. Lotnik421 Xbox One

3. Ciesiel91

Ciesiel91 V.I.P V.I.P

Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Chodzą słuchy, że pendrive'y podłącza się pod usb. Tutorial jak nagrywać jest w dziale iso, artykuły.

4. Rafau666

Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    1. byle jaki pendrive, konfigurujesz i tyle
    2. tutorial w dziale iso