1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gears of War 3 - wrażenia + wideo z bety

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez sid2007, Kwiecień 17, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    " Autor: Dawid Nawrocki

    Beta trybu online gry Gears of War 3 jest już od kilku dni w sieci. Dziennikarze i „wybrańcy losu” otrzymali możliwość przetestowania jej przed innymi.
    Nie będę ukrywał , że dla mnie dobry tryb sieciowy w Gearsach jest najważniejszy na świecie. Pierwsza odsłona tej produkcji przekonała mnie do siebie zabawą on-line. Pamiętam jak dzisiaj , że każdego wieczoru wspólnie z Phatomem – Dawidem Szyszko , Chesterem , Gramnogami i kilkoma innymi znajomymi graliśmy przez sieć. Rozrywka była przednia , ale niestety z czasem Epic dokonywało coraz więcej modyfikacji , a te popsuły tryb sieciowy. Czekaliśmy więc na Gears of War 2 , który niestety zawiódł oczekiwania , przynajmniej w kwestii on-line.** Spowodowały to przede wszystkim takie przyczyny , jak lagi , zły system kojarzeń , przerywane połączenia , bugi i wiele , wiele innych problemów technicznych.
    Tryb , co prawda , udało się dopracować , ale dopiero po kilkunastu aktualizacjach. Do tego czasu gracze zrezygnowali już z GOW 2. Teraz wielkimi krokami nadchodzi Gears of War 3 , czy tryb jest naprawdę dobry? Przekonałem się o tym osobiście , a mój wyrok brzmi następująco…
    Już teraz włodarze Epic zapowiadają , że tryb on-line jest najważniejszy i dlatego mamy możliwość przetestowania go przed premierą. Zgodnie z informacjami , które dostałem od Microsoftu , wiem , że beta zawiera cały multiplayer, który będzie dostępny w finalnej wersji.Zasadniczą zmianą jest oddanie graczom serwerów dedykowany, co jest nowością. Do tej pory żadna z odsłon tej produkcji nie posiadała takiego udogodnienia. W pierwszej części potrzebny był host/gospodarz meczu , do którego pozostali gracze doczepiali się na podstawie pingów. Niestety, oznaczało to , że potrzebne było mocne łącze. Gears of War 2 miał wspomniany system kojarzeń , który w praktyce okazał się gorszy od tego pierwszego. Niestety , albo „stety” kojarzenia pojawiają się również w Gears of War 3.
    Na początku , gdy jeszcze nie było graczy on-line , producent umożliwił zabawę z botami , które okazały się bardzo słabym przeciwnikiem. Ich AI jest niskie i rzadko udaje im się pokonać człowieka. Liczę jednak , że w końcowej produkcji ich inteligencja zostanie poprawiona. Ulepszono za to interfejs , który określa , ile osób gra np. w Polsce , a ile na całym świecie. Na razie wiemy , że nasz kraj ma mieć swoje serwery, a to oznacza , że lagi , czyli opóźnienia w grze , będą minimalne.
    W obecnej chwili na łączach pojawiło się już wielu „prawdziwych” graczy , ale niestety w większości są to dziennikarze. Piszę „niestety”, gdyż żaden z nich nie chce rozmawiać za pomocą mikrofonu , a przecież zabawa on-line na tym polega. Nawet Bucher PL (niektórzy czytelnicy pewnie go znają) nie odezwał się do mnie ani słowem , mimo że go nawoływałem , a szkoda. Mimo wszystko gra się bardzo dobrze i miło. Lagów nie uświadczyłem zbyt dużo , ale obecnie serwery nie są jeszcze tak obciążone , a mimo wszystko co jakiś czas są jakieś niedokładności , a to broń przeniknie przez oponenta albo naboje przenikną.
    Czasami też widać opóźnienia względem wystrzelonych kul oraz wykonywanych egzekucji. Piekło zacznie się dopiero we wrześniu , kiedy to gra zostanie wydana. Z drugiej strony w dniu premiery praktycznie region będzie posiadał swoje serwery, co może okazać się strzałem w dziesiątkę i przeciążenia jeśli nawet będą , to niezbyt ogromne. Błędów w trybie on-line jest teraz bardzo mało. Zaklinowanie się pomiędzy barierkami zdarza się rzadko – na blisko 100 meczy tylko dwa razy takie coś mi się przydarzyło. Czasami również kule przechodzą przez barierki/biurko , worki z piaskiem. Z drugiej strony można to wybaczyć , gdyż środowisko ulega zniszczeniu , a przynajmniej niektóre jego części. Ustawione worki po dłuższym ostrzeliwaniu znikają* i przestają nas chronić. Drewno niby też ulega zniszczeniu , ale to bardziej symboliczne odłamki odpadają niż całe płaty. Nie rozumiem tylko tego , czemu na niektórych lokacjach pojawiają się takie obiekty jak telewizory, których nie można zniszczyć. Miło za to , że czasami potrafi coś spaść , jak przykładowo wielka tablica wyników na stadionie do amerykańskiego footballu.**
    Lokacje nie są jednak ogromne , a więc do spotkania z przeciwnikami dochodzi praktycznie cały czas.
    Po uruchomieniu gry widać , że Epic wykorzystał postęp graficzny Unreal Engine 3 , co owocuje bardzo ładną i znacznie lepszą grafiką niż w poprzednich edycjach. W czterech udostępnionych mapach widać jednak , że mapy są szczegółowe (wspomniane okopy, liczne zabudowania , stragany, biurka , schody, połamane konstrukcje) , ale niestety lokacje cierpią z powodu braku kolorów. Wszystkie są praktycznie monochromatyczne. Mimo wszystko wykonanie postaci oraz lokacji trzyma bardzo wysoki poziom , a nawet lepszy niż ten , który doświadczyłem w Black Ops czy Killzone 3.*
    Wspomnę jeszcze , że oczywiście w zespole COG’ów można grać kobietą. Faktyczne jednak zmiany zaszły podczas samej zabawy. Naciskając lewy przycisk uświadczymy czegoś w rodzaju wizji X-RAY, który pozwala zobaczyć lokalizację reszty drużyny na polu bitwy. To dobry i miły dodatek , podpowiadający , gdzie może toczyć się główna walka. Bronie również zostały odpowiednio zmodyfikowane...cały artykuł "



    Plus wideo z bety:
    YouTube - Gears of War 3 BETA Gameplay z komentarzem.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kopecioch90

    kopecioch90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    170
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Sam gram od 15 w bete i powiem tak , to zaczyna być dobra sieciowa rozgrywka , na pewno epic musi położyć nacisk na dobre mapy których nie możne zabraknąć. Sama rozgrywka nawet udzielony wywiad przez Epic wspominał o zwiększeniu szybkości gry w stosunku do części gow 2 jest faktycznie odczuwalny lecz nie jest to za szybko jak w części gow 1 . W serwie gow gram od samego powstania i na cześć tej gry w zasadzie kupiłem kiedyś konsole xbox . Jedynie co bardzo denerwuje a autor tego postu nie wspomniał to bron LANCER która w aktualnie części trzeciej ma bardzo długi czas wystrzeliwania naboi z magazynku co nie lada utrudnia grę gdy ktoś zaminuje się i okłada nas seria pocisków. Na moje oko zbyt wolno ubywają naboje w tej broni.Czekam na dalsze opinie osób które także biorą udział w becie. :) Pozdrawiam Kopeć
     
  4. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    akurat oglądałem ten gameplay wcześniej :)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum