1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gears of War 4 osiągnie graficzne wyżyny

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 22, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28056
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Jednoznacznie kojarzony z marką Gears of War Rod Fergusson jest przekonany, że Gears of War 4 dostarczy nam niebywałych wrażeń wizualnych, które twórcy są nam głodni zapewnić po niedawnej i bardzo udanej kolekcji HD.

    Rod Fergusson w rozmowie z Official Xbox Magazine przyznał, że członkom studia bardzo spodobał się wysoki standard Gears of War: Ultimate Edition. Z tego miejsca deweloperzy pragną iść tylko krok dalej:

    Kanadyjczyk podkreślił, że słynne 60 klatek staje się powoli na Xboksie One miłym standardem. Osiągnięto ten pułap przy Gears of War: Ultimate Edition, Halo 5: Guardians i nie inaczej będzie z Gears of War 4.

    Pytanie tylko, czy to wizualne mistrzostwo zostanie osiągnięte już na Xboksie One czy rok później, kiedy gra wyjdzie na pecety?


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Ewengard

    Ewengard Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2015
    Posty:
    199
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Może w końcu DX12 zainplementują i będzie więcej szczegółów / detali co może wizualnie poprawić i to będzie te mistrzostwo ;-)
    Ale po samym gameplayu już widać że gra będzie wyglądać wyśmienicie :-D
     
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3451
    Polubienia:
    1225
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Ja jestem ciekawy czy XO rzeczywiście może obsługiwać Dx12 czy to tylko marketingowy bełkot.
     
  5. maker3

    maker3 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2010
    Posty:
    723
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Czemu miałoby nie obsługiwać?
    Konsole zawsze miały niskopoziomowe API, więc wiele się nie zmieniło.
    To bardziej PC wyrównały teraz do poziomu konsol.
    Widać to po niskich wymaganiach Quantum Break na kartach AMD. Podejrzewam, że portowanie gier stało się sporo prostsze.
    Wysłano z Lumia 920
     
Wczytywanie...

Poleć forum