1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gears of War - Co-op

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez eSKaIPE, Listopad 19, 2009.

  1. eSKaIPE

    eSKaIPE Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bydgoszcz
    AKT 1

    Prison Area
    COG Tag 1
    Jak tylko wybierzesz drogę przy pierwszym spotkaniu z Domem i przejdziesz do dużego pomieszczenia (helikopter was ostrzela przez przypadek), to na pewno zobaczysz wielkie czerwone logo gry. Tuż obok niego leży, to co Cię interesuje.

    COG Tag 2
    Tagi są w sali, do której będą chcieli wtargnąć twoi przeciwnicy wywarzając drzwi. Znajdują się one z tyłu pod schodami, po lewej stronie pomieszczenia (patrząc na drzwi).

    COG Tag 3
    Kiedy wyjdziesz na zewnętrzny plac więzienia udaj się na górę schodami po lewej stronie. Zobaczysz wtedy charakterystyczny symbol, w rogu z lewej strony schodów leżą tagi.



    Trial By fire
    COG Tag 4
    Zaraz na początku aktu, po wejściu schodami na górę natkniesz się na większy opór Locustów. Po lewej stronie widać logo gry, a obok niego leżą COG tagi. Nie powinieneś mieć problemów z ich znalezieniem, bo dodatkowo twoi towarzysze broni Ci je wskazują.


















    COG Tag 5
    Po przejściu przez most, z którego widać pozostałości po Alpha Team dotrzesz do pomieszczenia z kolumnami. Po zabiciu Locustów, zmierzając do wyjścia spójrz w lewo. W krzaczku czeka na ciebie świecący wisiorek.



















    COG Tag 6
    Kiedy skończy się film prezentujący Emergency Hole koło resztek członków jednostki Alpha po raz pierwszy spotkasz miłych Troika Gunners. Na końcu obstawionej przez nich drogi dotrzesz do fontanny, przy której zostaniesz otoczony przez hordę szarańczy. COG tagi czekają w rogu po lewej stronie areny (patrząc od strony drogi, którą tu dotarłeś).

    Knock Knock
    COG Tag 7
    Zmierzając do House of Sovereigns natkniesz się na nieźle zabezpieczone wejście do budynku. Po lewej stronie ujrzysz białego Vana z logiem Gears of War, a tuż obok niego, koło dziury znajdziesz tagi numer 7.


















    COG Tag 8
    Te tagi znajdują się w długim korytarzu, w którym natkniesz się na bandę denerwujących wretches (Jack wywarza drzwi). Leżą one po lewej stronie od wejścia za skrzynią – prowadzą do nich ślady łap potworków.



















    COG 9
    Znajdziesz go w pomieszczeniu ze zwłokami Rojas’a, a dokładniej koło kolumny z prawej strony.
    China Shop
    COG 10
    Zaraz po obejrzeniu filmiku idź do ciała żołnierza zabitego przez Berserkera. W tym celu udaj się do lewego korytarza (ślepy zaułek), przy którym palą się dwa płomienie. Zaraz za zakrętem leży trup i COG tags.



















    COG 11
    Kiedy dotrzesz do ostatnich drzwi (tych prowadzących na zewnątrz) spójrz w lewą stronę. Powinieneś od razu zauważyć leżące przy ścianie COG tagi i zdobyć je zanim piękna pani za Tobą dotrze w to miejsce.

    COG 12
    Po wyjściu do ogrodu odbij od razu w lewo i idź cały czas do przodu przy okrągłej ścianie. Powinieneś zauważyć po przejściu kilkunastu metrów, blisko końcowej ściany pomieszczenia, charakterystyczny symbol - za blokiem skalnym obok niego znajduje się tag.



















    AKT II

    Tick Tick Boom
    COG Tag 13
    Po rozdzieleniu się na dwa składy i ponownym zjednoczeniu, dotrzecie do pomieszczenia ze schodami prowadzącymi w dół. Na samym środku, w dolnej części pomieszczenia jest kanapa, a pod nią COG tagi.

    COG Tag 14
    Po przejściu przez ogromną salę z wiszącymi pomostami (jeden z nich się zawali) dotrzecie do schodów prowadzących na ulicę. Pod nimi, za skalnym blokiem leży wisiorek.



















    COG Tag 15
    Kiedy dotrzesz przed wejście siedziby ludzi żyjących w ruinach miasta, to zanim pogadasz z gościem siedzącym nad bramą udaj się do lewego rogu obszaru. Za maszyną sprzedającą gazety leży wisiorek.

    Nightfall Lethal Dusk
    COG Tag 16
    Na drodze do drugiego checkpointa natkniesz się na blaszaną komórkę ze stojącą obok niej butlą z gazem. Rozwal butlę żeby rozjaśnić sobie drogę, unikając przy tym ataku Krylli i podnieś zgubę.



















    COG Tag 17
    W pewnym momencie będziesz zmuszony użyć reflektora znajdującego się na dachu, aby pomóc Domowi w przedostaniu się na drugą stronę ulicy. Kiedy on zrobi już swoje ustaw świtało tak jak na poniższym zdjęciu, tam właśnie developerzy ukryli tagi.



















    Dark Labyrinth
    COG Tag 18
    Pod koniec aktu, tuż przed stacją benzynową na drodze zobaczysz wrak samochodu z umieszczoną w nim butlą gazową. Przy wyjściu z budynku (prawa strona patrząc na wrak), którym tutaj się dostałeś leżą COG tagi.

    AKT III

    Downpour
    COG Tag 19
    Kiedy dojdziesz do zabudowanego terenu z licznymi małymi budynkami nad morzem udaj się na prawo. Zobaczysz tam długi pomost, na jego końcu czeka cel twoich poszukiwań.



















    Evolution
    COG Tag 20
    Prawy, górny róg pokoju z zapadającą się podłogą.

    Coalition Cargo
    COG Tag 21
    Pokój za wagonikami, którymi się jedzie przez tunel. Zejdź na dół po schodach, tagi czekają koło nich z lewej strony (patrząc w stronę schodów).


















    Darkest Before Dawn
    COG Tag 22
    Jak tylko zjedziesz na dół na platformie idź cały czas prosto. Po chwili zobaczysz wąską ścieżkę prowadzącą do drzwi z logiem GoW. Przed nimi leżą granaty i COG tagi.



















    COG Tag 23
    Po spadnięciu razem z Domem z wodospadu idź do przodu i odeprzyj atak Locustów. Po prawej stronie widzisz mały budynek, a zaraz obok schodów prowadzących do drzwi leżą tagi.



















    COG Tag 24
    Po wyborze jednej z dróg i ponownym spotkaniu się z Domem będziecie przedzierać się przez dość wąskie przejście obstawione przez kilku Locustów. Zaraz za nim zobaczycie po raz pierwszy w kopalni Corpsera. Wystarczy teraz, że od razu po wyjściu na spore otwarte pole skręcisz w prawą stronę. W rogu jaskini, na półce skalnej czekają COG tagi.

    AKT IV

    Campus Grinder
    COG Tag 25
    Po pokonaniu atakujących Cię Locustów na starcie aktu udaj się na prawą stronę obszaru. Zobaczysz tam dom i prowadzące do niego z dwóch stron schody. Przy lewych znajdują się COG tagi.

    Bad To Worse
    COG Tag 26
    Po skończeniu filmiku pokazującego ofiary wypadku helikoptera idź do przodu. Po prawej stronie drogi, na wprost kolumn prowadzących do Konserwatorium znajduje się wrak samochodu, a przy nim COG tagi.


















    Imaginary Place
    COG Tag 27
    Po wyczyszczeniu górnej części posiadłości Fenixa będziesz zmierzał do piwnicy, a po drodze natkniesz się na pokój z czteroma kolumnami i biurkiem naprzeciwko wejścia. Zniszcz biurko i podnieś wisiorek.


















    AKT V

    Train Wreck
    COG Tag 28
    Zaraz po pokonaniu Berserkera i przejściu przez otwarte przez Jacka drzwi spójrz w lewą stronę, Na podłodze przy drzwiach leży obiekt twoich poszukiwań.
    COG Tag 29
    COG tagi z numerkiem 29 znajdują się w przedziale osobowym, tuż przed wejściem do pomieszczenia z drabiną prowadzącą na dach (prawa strona wagonu).

    COG Tag 30
    Zaraz po przejściu odrywającego się wagonu dojdziesz do momentu, w którym musisz zrzucić te wielkie rury, aby odblokować sobie drogę. Po lewej stronie zobaczysz wtedy logo gry. W środku pomieszczenia, na którym zostało ono umieszczone znajdują się ostatnie COG tagi.
     
Wczytywanie...

Poleć forum