1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ghost Games utrzyma otwartą strukturę świata w kolejnych NFS-ach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 21, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Twórcy tegorocznego Need for Speed: Rivals więcej niż o tej grze lubią mówić o przyszłości. Tym razem zdradzili swoje plany utrzymania konwencji otwartego świata w następnych grach z tej serii. Według nich to właśnie jest esencją zabawy w stylu "wyścigi i pościgi".

    [​IMG]

    Przez ostatnie lata różni producenci testowali odmienne formy zabawy w grach z serii Need for Speed. Mieliśmy symulacyjne eksperymenty w stylu ProStreet czy Shift, a także podzielonego na odcinki The Run. Panowie z Ghost Games nie zamierzają jednak przesadnie eksperymentować. Otwarty świat jest dla nich jednym z najważniejszych aspektów zabawy.
    - tłumaczy Craig Sullivan, aktualnie pracujący na stanowisku creative director w Ghost Games.

    - dodaje Sullivan.

    Need for Speed: Rivals ukaże się na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One w listopadzie.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    I widać jaki jest poziom wiedzy o serii NFS tego gościa... A Undegroundy? A Porsche? Fakt faktem, w Porsche nie było otwartego świata pseudo-radiowozy się pojawiały w trybie Factory Driver, ale nie przypominam sobie żeby kogokolwiek ścigali...

    Przepis na sukces dla Ghost Games? Zrobić Need For Speeda w nocnych klimatach, na nowym silniku (tj. Frostbite 2.5), trzymać się otwartego świata, wywalić policję i te zbędne kolczatki i inne bajery, a dać możliwości tuningu jak w Most Wanted 2005 i nielegalne wyścigi single, które by się zacierały z multi jak to było w poprzednich zapowiedziach Rivals. Efekt chyba byłby oczywisty. Masa fanów, kupa sprzedanych egzemplarzy i dużo ludzi na multi.
     
    1 osoba to lubi.
  4. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    To już się staję nudne co roku wypuszczają bubla, w którego sie nawet nie chce grać.. MW2 to porażka na calej lini, nawet żałuje że ściągnąłem ;x

    Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4
     
  5. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Tuning? A co oni mogą dodać w tuningu, stary ocknij się! Nikt już nie robi pługów z przodu auta, jakichś wiejskich pakietów itp. Co mogli dodać w tuningu to tylko to co oferowali oficjalni tunerzy jakichś tam marek. Ewentualnie maska, jakichś wydech, spoiler. Bez szału konkretnie. Tuning z undergrounda już by nie przeszedł, mógł by być jedynie fajnym dodatkiem. Choć przyznaję że chętnie zagrałbym w NFS'a w klimatach undergrounda ale z tuningu wizualnego korzystałbym ledwo co.
     
  6. Kapitan Bakłażan

    Kapitan Bakłażan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2013
    Posty:
    54
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Mętów
    Prostreet był niezłą gierką jak dla mnie i nawet wyścigi po zamkniętych obszarach były tam super dopracowane. Jednak fakt, jest dużo lepszych gier na zamkniętych trasach niż NFSy. Otwarty świat pasuje do NFSów mimo, iż Road Challenge czy Hot Pursuit 2 były w "zamknięciu" to wywoływały nie małą frajdę i chętnie do nich powracam. Jak na moje oko to ci z Ghosta próbują zrobić coś na miarę pierwszego Most Wanted czy Undergroundów tyle, że z taką różnicą, że mogliby ale nie chcą najwyraźniej:/
     
  7. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    to już w GTA V jest lepszy tuning niż w ostatnich nfs'ach
    przepis na sukces ?
    odświeżyć undergrounda2.
    dla mnie nic więcej nie potrzeba
     
  8. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    seba1415 nie wiem czy doczytałeś mój post do końca, ale wspomniałem w nim, żeby dać tuning z MW z 2005, gidze można było założyć tylko body kity i felgi. Body kity, jak ty to nazywasz pługiem nie są, wystarczy spojrzeć na wyścigi touring, ew. niemieckie DTM.
     
Wczytywanie...

Poleć forum