1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gra dla kilku użytkowników oddzielnie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez pixel70, Grudzień 27, 2012.

1. pixel70

pixel70 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,

Jestem zupełnie zielony w temacie Xboxa, więc prawdopodobnie odpowiedź na moje pytanie jest banalna...
    Jak zrobić aby w jedną grę mogło grać kilka osób? Ale niejednocześnie, tylko niezależnie.
    Przykład: jakaś gra np. Wiedźmin 2. Zainstalowana ze zdrapki (pobrana z XBL). Gram sobie i dochodzę do pewnego momentu. Za jakiś czas siada mój syn i też chce pograć w tę grę ale on zaczyna od początku i kończy w innym momencie. Co zrobić, żeby się to nie "pogryzło"? Rozwiązaniem częściowym mogą być save'y, ale raczej nie wszystkie gry mają taką opcję...
    Poza tym postać uzyskuje różne punkty doświadczenia więc ten sposób jest raczej nietrafiony.
    Czy można założyć dwa lub więcej kont dla jednej konsoli w usłudze XBL i jakoś współdzielić gry między nimi?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Maniak driftu

Maniak driftu Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Skarżysko
    Możesz założyć dwa konta i jeżeli będziesz grał Ty to logujesz się na swoje konto i grasz , a jeżeli Twój syn to on zaloguje się na swoje .

4. pixel70

pixel70 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzięki!