1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gra extremalna ;d

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez bartox321, Sierpień 5, 2010.

  1. bartox321

    bartox321 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 11, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Siema szukam gry w ktorej bedzie sie robic duzo trickow tak jak w pure, skate 3.
    przeszedlem te gry co podalem wyzej i szukam innych. Moze to byc snowboard, bmx, crossy czy cos.
    @edit
    a zapomnialem jeszcze moze byc gra z parkoura typu pokonywanie przeszkód skokami i innymi trickami ale nie mirror edge bo widzialem filmiki na youtube i totalna porazka
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Chris von D

    Chris von D Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2010
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Boże, widzisz i nie grzmisz. Mirrors Edge porażka? Bo widziałeś na youtubie? To może najpierw zagraj
    Co do gier z trickami to polecam Shaun White Snowboarding
     
  4. Bart!

    Bart! Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 12, 2009
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    hehe dokładnie! mirror's edge to jedna z lepszych gier na xboxa w jakie grałem! nie jest to jakiś tam assasin gdzie trzymasz x i drugie i sam Ci sie wspina i skacze, tutaj trzeba sie nagimanstykować i jest naprawde radocha! gra genialna, zagraj koniecznie!

    no i tak jak wyżej zagran w Shaun White. Jest jeszcze MX vs ATV reflex, tam możesz w FMX porobić trochę tricków :)
     
  5. Tedi

    Tedi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 6, 2010
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dokładnie, Mirror's edge to gra bardzo, bardzo dobra. Może nie te filmiki widziałeś? :) Jeżeli podobał Ci się pure, to proponuję również grę FUEL. Pozdro
     
  6. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    Tylko na myśl nasuwa się Mx vs Atv Reflex.

    btw. Mi mirror nie przypadł do gustu =P. Może kiedyś przejdę.
     
  7. bartox321

    bartox321 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 11, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    fuela mam ale tam sie trickow nie robi i sie szybko nudzi niewiem moze widzialem nie te filmiki bo wydawalo mi sie ze tam jest strasznie slaba grafa i przynudnawa
     
  8. Kuba 2255

    Kuba 2255 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    222
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Ja tam ci nie pomagam,jak nie lubisz Mirrora ;D Nie no joke,może poczekaj na nail'd,może byc spoko.
     
  9. rudy2007

    rudy2007 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 13, 2010
    Posty:
    172
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mirror's Edge wymiata, tylko trochę krótka. Co do oceniania grafiki w grze na podstawie filmiku na youtube to polecam zamknąć oczy, zacząć biec przed siebie, a ściana Cię znajdzie, może to w czymś pomoże ...
     

Poleć forum