1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

gra jak ją pobrac

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Agnieszka Bielawska, Luty 13, 2012.

1. Agnieszka Bielawska

Agnieszka Bielawska Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nie znam się na tym za grosz zakupiłam dziecku xbox były dwie gry w tym jedna bez płyty tylko kod .Wiem ze ktoś mi powie że jest instrukcja z kodem niestety jest po angielsku a ja znam tylko niemiecki.Moja wielka prośba czy może mi ktoś napisać krok po kroku jak ma ją ściągnąć-niestety w tych sprawach jestem bardzo ciemna:sorrow::sorrow::sorrow::sorrow::sorrow:

2. Lotnik421 Xbox One

3. LeVak

LeVak Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    W takiej sytuacji radzę kupić dziecku oryginalna grę :p Konsola jest wogóle przerobiona na nie przerobionej nie będą chodzić ściagane gry chyba ze z Xbox Live ;)

4. Agnieszka Bielawska

Agnieszka Bielawska Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    nic nie jest przerobione ,poprostu w pudełku z konsolą była jedna płyta i jedna kartka z grą full game download "carnival" jest zdrapka z kodem .Chodziło mi jak to ściągnąć na konsole aby grac

5. michal833

michal833 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Kraków