1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Grać czy sobie odpuścić ???

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez milan6661, Kwiecień 19, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. milan6661

milan6661 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jestem trochę w tym zielony dlatego zwracam się z prośbą na ten temat do ludzi którzy na pewno wiedza więcej od mnie , i znają się na tym.
    Mój problem jest bardzo prostacki. otóż chciałbym sie dowiedzieć czy w ten weekend na xbox live po dostaniu (może nie wiadomo czy dla polski ale mam nadzieje) statusu gold będę mógł używając activate.iso grac w red dead redemption z nadzieją że mnie nie zbanują ,jesli nie to będe musiał się przerzucić na AC:BROTHERHOOD

Prosze o odpowiedż

2. Lotnik421 Xbox One

3. slashg

slashg Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Nigdy nie ma 100% pewności, że oflagują konsole lub zbanują. Na piratach można nawet za pierwszym razem dostać bana bo akurat może być mass ban ;p
    Tylko oryginalny flash i oryginalne gry dają 100% nie zbanowania.

4. soso

soso Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Bana możesz zawsze, nigdy nie wiesz kiedy go możesz dostać, sprawdzaj kopie abgx'iem, wtedy ryzkyo bana spada znacznie.

5. milan6661

milan6661 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1