1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Graficzna analiza Dark Souls III na Xbox One: rozdzielczość 900p i spadki framerate'u

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 24, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Niestrudzona ekipa Digital Foundry, działająca w ramach portalu Eurogamer, dorwała się już do Dark Souls III na Xbox One poprzez japoński Xbox Marketplace (jak to zrobić pisaliśmy wczoraj).

    Digital Foundry przetestowało już wstępnie Dark Souls III na Xbox One. Co się okazuje? Gra śmiga na konsoli Microsoftu w natywnej rozdzielczości 1600x900 pikseli.

    Tytuł pomimo tego uproszczenia nie ma większych problemów z aliasingiem i wygląda dobrze. Gorzej, że deweloperom nie udało się utrzymać stałych 30 fps. Animacja spada stosunkowo często do 26-27 klatek na sekundę. W walkach z bossami niestety animacja potrafi "chrupnąć" do wartości w okolicach 22 fps.

    Gra śmiga na silniku Bloodborne. Redakcja Digital Foundry podkreśla, że tytuł na XOne działa "zaskakująco dobrze", biorąc pod uwagę fakt, że silnik gry był tworzony głównie z myślą o PS4. Możliwe, że w wersji na konsolę Sony również występować będą podobne spadki animacji (z czym przecież męczyliśmy się w Bloodborne), szczególnie w strefach z mgłą i przy starciach z bossami.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. killazbb

    killazbb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 13, 2012
    Posty:
    194
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Niech zmniejszą rozdzielczość do 720p i bedzie działać! :) Konsole nowej generacji :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum