1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Graficzne rewelacje od Nvidii – realistyczna fizyka destrukcji, ubrań, płynów...

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez grisza133, Marzec 28, 2013.

  1. grisza133

    grisza133 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 25, 2010
    Posty:
    184
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Grodziec, Bielsko, Poland, Poland
    Firma Nvidia zaprezentowała najnowsze wersje swoich technologii odwzorowania fizyki. Zademonstrowane symulacje pokazują kolejny poziom w odwzorowaniu realistycznej destrukcji, ruchów ubrań, płynów i efektów cząsteczkowych.

    [​IMG]

    Nie tylko Activision ma pomysły na stworzenie realistycznie wyglądającej grafiki. Na tegorocznym GDC (Game Developers Conference) obecni są także przedstawiciele firmy Nvidia. Pokazali oni do tej pory kilka imponujących technologii fizycznych. Pierwsza z nich dotyczy destrukcji budynków i nazywa się Real Time Dynamic Fracture with Volumetric Approximate Convex Decompositions. Zostanie ona szczegółowo opisana w późniejszym czasie, ale już teraz widać, że sprawdza się znakomicie, nawet przy bardzo złożonych modelach otoczenia, a nie tylko przy prostych bryłach. Na razie możemy podziwiać jak przepiękny amfiteatr kawałek po kawałku obraca się w gruzy. Demo zostało nagrane na komputerze wyposażonym w kartę grafiki GeForce GTX 680.



    Nvidia zaprezentowała również najnowszą wersję technologii odwzorowującej ruchy ubrań – APEX Clothing 1.3, która zostanie zaimplementowana w silniku PhysX SDK 3.3. Poprawiono m.in. system kolizji, dzięki czemu różne części stroju nie przenikają przez siebie.

    [​IMG]

    Zwróćcie uwagę, jak materiał faluje pod wpływem ruchów postaci:



    To nie wszystko, nad czym ostatnio pracowali ludzie z Nvidii. Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda w akcji najnowsza wersja technologii symulującej fizykę płynów (SPH fluid solver), plus odrobina destrukcji.



    Kolejne demo przedstawia użycie ostatniej wersji APEX Turbulence, czyli technologii odpowiedzialnej za efekty cząsteczkowe, takie jak dym i kurz. Symulacja odbyła się na CryEngine 3, by pokazać jak APEX Turbulence sprawdza się bez wykorzystania PhysX SDK.



    Czy nowinki technologiczne Nvidii sprawią, że znajdziemy się o krok bliżej realizmu w grach? Wiele wskazuje, że tak. Wraz z nadejściem nowej generacji konsol możemy się spodziewać sporego postępu pod względem oprawy wizualnej również na PC, czego próbkę widać powyżej.

    Źródło: GRY-OnLine.pl - Gry Online dla wszystkich, Gry Komputerowe, Gry na Konsole, Darmowe Gry - wszystko o grach
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
  4. MasterBarti

    MasterBarti Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 18, 2007
    Posty:
    98
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Niby wszystko fajnie ale ma się to nijak do rzeczywistości.
    1szy filmik - 720p i gtx 680 przy tak słabiutkiej grafice daje zaledwie 30fps. Jak by to była gra, dorzucili by różne inne bajery typu tesselacja, bumpmappingi, dof, to co w filmikach poniżej oraz inne bajery i w tym momencie nie było by sprzętu który by to pociągnął :/
    Ba, zapewne nawet przez najbliższe kilka lat nic by tego nie pociągnęło. I na co to komu takie przechwałki ?
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5419
    Polubienia:
    1655
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Ogólnie jakoś nie robi to na mnie żadnego wrażenia..

    Teraz trochę rzeczy przy których będę się czepiał:
    1. Jak już dają filmy to niech dają we prawdziwym 1080p a nie 720p..
    2. Jakaś ścieżka dźwiękowa też by się przydała.. bo ta cisza zabijała. Natomiast ten filmik, który miał dźwięk to był tak wybitnie dobrany do filmu, że brak słów..


    Filmik nr. 1

    Ahh no tak super zniszczenia itp itd. Dalej te bryły spadające zachowują się jak papier.. Zresztą jak zauważycie to koleś celuje wyżej a tu cały fragment (tych chudych kolumn) rozwala się.. No i motyw jak większy kawał bryły spada to nie rozwala się ani nie pozostawia śladu na np. schodach itp itd.

    Więc do prawdziwej "destrukcji" jest jeszcze bardzo daleko..
     
  6. koozka

    koozka Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2008
    Posty:
    78
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    I będzie tak jak w Mafii 2, gdzie połowę FPSów pożerał sam APEX...
     
  7. SoTeR

    SoTeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 30, 2009
    Posty:
    842
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bytom
    Uwaga! teraz znawcy będą marudzić co jest nie tak i co by mogło być lepiej... jprd.
    Dla mnie wszystko super, najbardziej to z tą wodą.
     
  8. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    @Up, ale taka prawda kolego, chwalą się tymi cudami, a prawda jest taka, że każdy z tych aspektów jest robiony by jak najwierniej oddać realizm (np. te ciuchy) i idą w tym na całość, bardzo mocno obciążając procesor. Jaki jest tego wynik? Ot, zwykła ciekawostka, te wszystkie technologie nie mają kompromisów, mają wyglądać jak najbardziej realnie i to jest ich jedyne zadanie, gdyby te wszystkie rzeczy złożyć do jednej gry, dać Unreal Engine 4, połączyć z tymi ptakami i włosami od AMD do najpewniej żadna maszynka by tego nie uciągnęła. nVidia i AMD powinni szukać czegoś pomiędzy, co wygląda dobrze, ale nie specjalnie obciąża bebechy, takie jest moje zdanie. Co mi po tym TressFX w Tomb Raider, jak mam niecałe 10fps na high detalach?
     
Wczytywanie...

Poleć forum