1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Graficzne starcie platform w Dangerous Golf - gra twórców Burnout pod lupą Digital Foundry

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 6, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Twórcy Burnout stworzyli dosyć nietypową dla siebie produkcję, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze przedsięwzięcia. Zamiast szalonych wyścigów ekipa Three Fields Entertainment (złożona głównie z byłych pracowników Criterion Games) wykreowała tytuł, w którym zadaniem gracza jest demolowanie otoczenia piłeczką golfową.

    Dangerous Golf zbiera póki co raczej przeciętne noty od recenzentów. Wersja na PC ma na Metacritic średnią ocen 49/100, a w przypadku konsolowych edycji 60/100. Jeśli chodzi o komputery osobiste, to dziennikarze narzekają m.in. na wymóg posiadania kontrolera (nie ma możliwości zabawy tylko z pomocą myszki i klawiatury), a wadą która przewija się w we wszystkich recenzjach jest "nadmierna powtarzalność rozgrywki".

    Zaletą Dangerous Golf jest mocna grafika. Ekipa Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamera, wzięła dzisiaj pod lupę rzeczony tytuł. Tym razem spece od grafiki skupili się na porównaniu wykonania gry na różnych platformach.

    Wersje konsolowe działają z satysfakcjonującym frameratem 30 fps. Na PS4 można cieszyć się rozdzielczością natywną 1080p, a na XOne 800p. Digital Foundry twierdzi, że tytuł wygląda odrobinę gorzej na platformie Microsoftu (ze względu na mniej szczegółowe tekstury i detale na dalszych planach).

    Niestety różnice między platformami nie ograniczają się do rozdzielczości. Na PC można zdemolować największą ilość obiektów. Później mamy wersję na PS4, a najmniej obiektów w pomieszczeniach znajduje się w edycji na XOne. Wersja na XOne została również całkowicie pozbawiona cieniowania demolowanych obiektów, choć na PS4 i PC tytuł również nie jest zbyt hojny pod tym względem.

    Werdykt Digital Foundry jest następujący: gra posiada wyjątkowo zaawansowany model fizyczny i porządną grafikę. Tytuł działa dobrze na wszystkich platformach, a na konsolach warto wybrać edycję na PS4 ze względu na trochę większą jakość wizualną.



     
Wczytywanie...

Poleć forum