1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Grafika i grywalnosc - PC Czy X360???

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Pietuniek, Marzec 13, 2009.

  1. Pietuniek

    Pietuniek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Elo ! ! ! Zawsze sie zastanawialem nad grafika i grywalnoscia niektorych gier z konsoli na kompie . . . na pierwszy rzut oka gra jest taka sama . . . ale grajac dostrzegamy rozne elementy graficzne i zmiany w grywalnosci . . . jak wy to widzicie ?? Ja mysle ze grywalnosc 100% lepsza na Xboxie ale graficznie jesli sie ma mocny sprzet i odpali jakas gre na fulla i porowna z xboxem to na pc mamy lepsza grafike . . . ale sa tez odwrotne sytuacje i znam jedna taka Fifa 09 . . . na xboxie w full hd grafa jest 5 razy lepsza niz na PC . . . jesli znacie jescze jakies gry lub przypadki takich roznic to sie tu wypowiadajcie :) Pozdro ! ! !
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Doom3d

    Doom3d Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2009
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Ja się spotkałem się z taką sytuacją przy GTA IV, na kompie (wartym 5 tys.) lepsza grafa, po za tym chodziło płynnie bez przycięć. A przy Pro Evolution Socer 2006 było wręcz przeciwnie.
     
  4. Luuunatyk

    Luuunatyk Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2008
    Posty:
    111
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Wrocław. : )
    porownajcie Gears of WAra na x360 a na PC
    albo Piratow z karaibow na krancu swiata na PC a na Xboxa 360 to tak jakby inna firma to robila :D
    ja tam wybieram x360 nie nie dlatego ze mam szajskiego pc bo ktos tak zaraz napisze. :D bo nie mam pc tylko maca. ale dlatego ze poprostu według mnie komputer do neta ,nauki a konsola do grania :)
     
  5. Pietuniek

    Pietuniek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A w Pro Evo 2009 nic sie nie zmienilo na konsoli :/ ja osobiscie mialem nadzieje na cos lepszego niz na PC :D ciekawe jak bedzie z fable 2 ?? O ile na pc wyjdzie z tego co slyszalem ma wyjsc :p
     
  6. Doom3d

    Doom3d Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2009
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Ale i tak wiele gier na PC z konsoli wyszło tak trochę mi się zdaje z niechcenia. Kupiłem jakiś czas temu (dawno dawno) Lost Planeta na PC , wszędzie były informacje o xboxie, jak grać na padzie itp. Pozatym wiele gier nie nadaje się na PC i owiele sie lepiej gra w nie na konsolce. Dodajmy do tego tą ogromną stratę dla PC brak achivmentów!
     
  7. mephir

    mephir Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 3, 2009
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Mielno
    Mam dobrego kompa, jakoś różnic w grafie nigdy nie zauważyłem, jednak grywalność to temat rzeka. Mam gry, których nigdy nie odpale na pc ot choćby NHL 2009, w który dużo lepiej się gra na padzie, gra jest dużo ciekawsza,wcześniej grywałem na kompie, ale widze teraz ile traciłem(choćby sam strzał do bramki, który za pomoca sticka można puścić gdzie się chce, tego nie ma na pc nawet jak się podłączy pada). Nie zagram na konsoli na pewno w żadne fpp. Następny taki tytuł to Mirrors Edge(dla niego kupiłem xbox'a, bo premiera pc była duzo później, a na gre czaiłem się od maja zeszłego roku), w które grając na kompie nie czuje żadnej przyjemności podekscytowania.

    Ogółem od kupna konsoli na pc w nic nie gram po za Flight Simulator X, którego nie ma na x'a, a nie gram tez na klawie w niego bo mam zestaw do pilotażu ;)
     
  8. Doom3d

    Doom3d Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2009
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Według mnie wiele fps i większość z kamerą z pierwszej osoby świetnie się sprawdza. Na przykład taki Gears of War 1 i 2 świetnie się gra na konsoli a na PC traci dla mnie urok ta gra :p. Z początku jak kupiłem PS2 to też myślałem ,że nie zagram w żadnego fps czy coś w tym guście. Jednak przyszedł killzone z początku było trudno, celowanie trochę mi zajmowało, przeładowywanie wydawało się nie wygodne tak samo jak zmiana broni. Ale przy pierwszym GoW było już owiele lepiej i stało to się wygodniejsze od klawy.
    Więc poleciłbym pograć w jakiegoś first person shootera (jak nie grałeś). A jak grałeś i się zniechęciłeś to znowu sprobować.
     
  9. Pietuniek

    Pietuniek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Poprawie cie tu troche bo Gearsy sa z perspektywy trzeciej osoby :D moja pierwsza gra na konsolce (ps2) fps byl medal of honor rising sun . . . w miare sie gralo nawet ale mimo wszystko fps na kompie jest o wiele wygodniejszy chociaz nie przeszkadza mi granie na konsolce poniewaz sie juz przyzwyczailem :) Co do gearsow to mam takie same zdanie jak Doom3d . . . Mirrors edge przeszedlem na konsolce i musze przyznac gra jest ********* ! Na komputerze nie gralem wiec wam nie powiem czym dla mnie sie roznila ale czuje ze troche klimatu ta gra traci bo to sterowanie myszka i wogule . . . lepiej mi sie w to gralo na padzie przed duzym ekranem telewizora nie przed monitorem myszka i klawiatura a w dodatku mam monitor tylko 19' wiec lipa by byla (nie gralem w to na PC ale poprostu tak sadze ze padem wygodniej) i te efekty kiedy skacze sie na duze odleglosci ehhh :D Na monitorze zapewne stracily by swoj urok . . . co do achivmentow na pc to raczej by byl poroniony pomysl . . . przeciez usuniecie gry czy przykladowo format pewnie by to wszystko sie kasowalo a wiadomo ze blaszaki sie czesto psuja lub poprostu dostanie sie jakis wirus co sie wiąże najczesciej z formatem i jest dupa . . . moim zdaniem achivmenty nie mialy by sensu na Pc . . .
     
  10. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Pc to pełny AA, krystalicznie czysty obraz na monitorze 22' i znakomity efekt w grach pokroju fear ze słuchawkami na uszach ;) Na Telewizorze, z kinem domowym nigdy nie miałem takiej radości z grania co właśnie na komputerze. Kiedyś podłączyłem do monitora xbox'a i podpiąłem słuchawki, ale efekt w porównaniu do pc był marny (lekko rozmyty obraz, niewygodna pozycja na fotelu z padem w rękach itd.). Według mnie w tym aspekcie PC wygrywa.
     
  11. Doom3d

    Doom3d Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2009
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Fakt przecież GoW to tps, nie wiem jakoś mi się napisalo fps i nie pomyślałem o tym. Wogóle jak się tak zastanowić to do głowy nie przychodzi mi żaden fps (prócz Mirors Edge?) A achivmenty można by przechowywać na stronie xbox.com z gamescorem, jak by chcieli to by znaleźli jakiś sposób.
    No i jak napisał Pietuniek kolejny plus jak posiadasz spory TV owiele lepszy efekt, chociaż kompa też można podłączyć pod jakąś 32" tylko komp musi byc w miare dobry i przydałoby się by karta graficzna miała wejście HDMI.
     
  12. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Według mnie dużo lepszy efekt jest siedząc tuż przed monitorem 22-24 niż kilka metrów od tv 32-42', na którym obraz i tak nie jest pierwsza klasa.
     
  13. Pietuniek

    Pietuniek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Hmm mysle ze to juz kwestia gustu :p :) Ja wiekszosc gierek i tak przeszedlem na PC ale mimo tego zawsze mialem wieksza przyjemnosc grania na konsoli przed tv - nawet gdy mialem ps2 na telewizorze 16' haha :D Teraz mam ta przyjemnosc grajac na xboxie przed plazmą 42' full HD :) Nie wiem jak kto uwaza bo tak jak mowilem jest to kwestia gustu Spike ale ja gralem u brata na pc w cod 4 i fife 09 na 22' monitorze panoramicznym i obraz jest strasznie rozciagniety :/ na telewizorze tak nie mam :) . . . w sumie to juz wole miec 19' monitor ale zeby nie byl panoramiczny :p . . . i zeby nie byl tez czasem plaski bo byly czasy gdy mialem bezprzewodowa myszke i klawe to sobie z lozka gralem :) a na plaskim zanika obraz gdy sie patrzy z dolu lub z boku . . . i dlatego moze tez wole konsole bo takiego problemu w zadnym wypadku bym nie mial :D moge sie spokojnie polozyc przed tv z bezprzewodowym padem i sobie grac w co chce i zawsze bedzie plynnie bo jakby nie bylo blaszaka trzeba miec mocnego zeby wszystko plynnie chodzilo a cena tez nie jest mala takiego komputera wiec jesli chodzi o granie mysle ze konsola jest korzystniejsza i z cena i z grywalnoscia :) . . .
     
  14. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Obraz był rozciągnięty, bo rozdzielczość była źle ustawiona. Jeśli chodzi o "znikanie" obrazu to już zależy od matrycy, a dokładnie od jej kąta widzenia. ;)
     
  15. Doom3d

    Doom3d Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2009
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Według mnie wygodnie jest się położyć na łóżku , niż siedzieć przed samym monitorem. Chociaż jak grałem na x na mojej 17" to zdalek było dość niewygodnie i nie mogłem na przykład czytać sms'ów (GTAIV).
     
  16. Pietuniek

    Pietuniek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    No jesli chodzi o male telewizory w przedziale 14-22' to tez bym wolal komputer z monitorem 22' . . . ale w przedziale 32-42'
    telewizor miażdży monitor 22' . . . Spike wlasnie o tym mowie "kat widzenia" musisz sie dostosowac do monitora a w przypadku TV mozesz byc gdzie chcesz i patrzec z jakiego kąta chcesz . . .
     
  17. randnd

    randnd Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 6, 2009
    Posty:
    310
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kielce
    Ciezka decyzja. Wszystko praktycznie zalezy od przyzwyczajen i szczegolnie od TV jakiego sie posiada :)
     
  18. przemasand

    przemasand Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 21, 2009
    Posty:
    15
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Dygowo
    Zgadzam sie w 101% :)
    Dla mnie to w sumie nie ma większego znaczenia czy to jest monitor czy telewizor, i tak zawsze siedzę blisko, bo jak jestem za daleko od ekranu to mi granie nie idzie :)
    To samo dotyczy gier jak dla mnie fps-y to tylko z klawiatura i myszka a reszta gier na padzie :)

    kwestia przyzwyczajenia i nic więcej :))
     
  19. Dark AlexX

    Dark AlexX Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 5, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    The Lost
    Przy wyborze najlepiej patrzeć na gry, a nie na grafikę.

    Ja wolę konsolę, mam dużo świetnych gier i nie muszę się bawić w żadne modernizacje czy inne pierdoły, wkładam płytę i gram, bez pierdolenia.
     
  20. DjKwaku

    DjKwaku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    145
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Piekary
    ja powiem tak ... mialem kompa dosc mocnego jezeli chodzi o gry ( sama grafa kosztowala mnie tyle co teraz np X360 w wersji Elite )

    i jednak sprzedalem to wszystko i kupilem X do gier :)

    kiedys mialem PSX'a ... to byly piekne czasy :D przez jakis czas mailem tez PS2 ... juz mniej gralem .. pozniej PC i ciagla modernizacja jak chcemy grac ...

    osobiscie odradzam PC do gier ... dlaczego ???

    X360 kupiony np 2 lata temu ile kosztowal ??? 2500 zl ???

    jezeli kupiles taka konsole za 2500 zl i dziala do tej pory to grasz w kazda gre teraz z naprawde ladna grafa .... a komp kupiony za 2500 zl 2 lata temu ??? nadaje sie do sredniej klasy gier ze srednia grafika ...

    wiec ?? lepiej kupic konsole do gier .. raz a konkretnie :D takie moje zdanie bo na kompa wydalem juz wiele wyplat i jednak do gier to sie nie nadaje ( patrzac sie teraz na grafe w RE 5 to az mi szczena opada X360 tak naprawde ma juz swoje lata )

    jedynie co moge powiedziec to konsola nie nadaje sie do gier FPP i strategi .. ( no Halo-Wars to wyjatek ... giera mnie wciagnela masakrycznie )

    acha gram na monitorku 22 cale tym samym co na PC jak i na LCD 42 cale .. grafa tu i tu ... bomba :)
     
  21. hadhold

    hadhold Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Leszno
    nooo fakt ze FPS na kompa zarabiscie sie gra ale na X360 da sie przyzwyczaicz , co do RPG to wiadomo X wali na kolana...;] Sportowe to X tez wygrywa
    3;1 wygrywa Xbox;d
     
Wczytywanie...

Poleć forum