Jak można porównywać architekturę konsoli a pc? kazdy kto siedzi w temacie konsol wie, ze siłą konsol jest stałość hardware'u czyli gra jest w 100% dostosowywana pod konfiguracje sprzetową konsoli która jest niezmienna, teoretycznie komputer o podobnych parametrach co ps3, (czyli jakiś z przed 5 lat) bez problemu mogł by wyświetlić taka samą grafikę np Jak w killzone 3 w 30 klatkach ale nie jest w stanie CHODŹ BY SIĘ ZESRAŁ! bo nikt nie napisał specjalnie sterownika pod tą jedną konfigurację komputera i pod tą jedną grę, czyli tak jak to sie robi na konsolach od zawsze. Czyli nie dowiemy sie nadal praktycznie jak w finalnej wersji będzie wygladać bf3 do puki nie wyjdzie, i trzeba mieć brak zeby sie sugerować Betą która była tak naprawde alfą z przed paru miesiecy.
PS I do jasnej cholery przestańcie kopiować newsy z Ps3site.pl bo kazdy wie ze to fanboyski portal i w dodatków 50% newsów taki jak ten jest niekompetentny i zrobionych chyba z nudy bo nie ma innego wytłumaczenia.
PS I do jasnej cholery przestańcie kopiować newsy z Ps3site.pl bo kazdy wie ze to fanboyski portal i w dodatków 50% newsów taki jak ten jest niekompetentny i zrobionych chyba z nudy bo nie ma innego wytłumaczenia.