1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Grafika w Metal Gear Solid V pod lupą – porównanie wersji na PS4 i XONE

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 28, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zbiera znakomite oceny w recenzjach. Niektórzy redaktorzy nazywają nawet najnowszą produkcję Kojimy "arcydziełem". Pytanie czy można się tak zachwycać nie tylko gameplayem, ale również oprawą graficzną nowej gry?

    Niezawodny zespół Digital Foundry, działający w ramach serwisu Eurogamer, wziął pod lupę Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Przede wszystkim okazało się, że gra wyładniała na Xbox One. Tytuł śmiga w tej wersji w natywnej rozdzielczości 1600x900 (w przypadku Ground Zeroes musieliśmy się zadowolić rozdzielczością 720p).

    Jak wypada porównanie jakości graficznej z wersją gry na PS4, która hula w 1080p? Edycja na amerykańską konsolę ma trochę większe problemy z aliasingiem (w związku z mniejszą rozdzielczością), ale poza tym trudno zauważyć różnice w jakości wizualnej. Geometria obiektów, cieniowanie, jakość tekstur wydają się - wg DigitalFoundry - identyczne na XONE i PS4. Jedyna zauważalna różnica to filtrowanie tekstur, które wypada trochę lepiej na PS4.

    Jak wygląda płynność animacji w obu wersjach? Póki co Digital Foundry nie może publikować filmików z gameplayem; ograniczono się w związku z tym do pokazania screenshotów. Dobra wiadomość jest następująca: obie wersje gry działają "w prawie bezbłędnych 60 klatkach na sekundę". To wszystko przy włączonym V-Sync, by ograniczyć "rozdzieranie" ekranu. Jedyne róznice w wartościach framerate'u można zauważyć w trakcie cut-scenek - w rzadkich przypadkach wersja na XONE generuje wyraźnie wyższe wartości (np. 50 klatek na XONE przy 30 na PS4)

    Reasumując, poziom graficzny w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain powinien, wg redakcji Digital Foundry, zadowolić nawet największych graficznych purystów. Zachwycone będą osoby oczekujące płynności animacji na poziomie 60 fps. Różnice między wersją na XONE i PS4 wydają się minimalne.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Prawdopodobnie ostatnia gra w którą będzie naprawdę warto zagrać od obozu koncentracyjnego tj. Konami.
     
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3450
    Polubienia:
    1224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Albo się postarali albo zrobili MGS pod XO bo ja tu nie widzę żadnych różnic, tyle samo krzaków, obiektów nawet zasięg rysowania detali wydaje się być identyczny. Oby tylko do PC podeszli bez łaski.
     
  5. baddream

    baddream Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2010
    Posty:
    113
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Czyżby producenci pomalu zaczeli wykorzystywac ukrytą moc xboxa ponieważ na zamieszczonych screenach to nie widać zadnej różnicy. 900p i stałe 60fps brzmią bardzo dobrze
     
  6. komski

    komski Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 27, 2011
    Posty:
    34
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zielona Góra
    Zgadzam się, wersja na XO nie odstaje graficznie. Jestem ciekaw różnic XO - X360.
     
Wczytywanie...

Poleć forum