1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Graliśmy w FIFA 14 na XBO

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 23, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3220
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W biurze EA pod Londynem ekipa EA Sports rozstawiła dziesięć konsol z uruchomioną pełną wersją najnowszej Fify, zaprosiła wybranych dziennikarzy z całej Europy i... zostawiła nas, byśmy mogli do woli sobie pograć. Sprawdziłem więc wreszcie na spokojnie, co tak naprawdę potrafi next-genowy silnik Ignite.

    Ignite to engine zasilający wszystkie produkcje EA Sports, które trafią tylko na konsole nowej generacji. Na nim też działa nowa FIFA – tytuł z jednej strony „przejściowy”, bo niewnoszący w teorii wielkich zmian w stosunku do dopiero co wydanej FIFA 14 na current-geny i PC, z drugiej zaś – obowiązkowy zakup dla każdego lubiącego piłkę nożną posiadacza PS4 czy XBO. Raz, że PES w tym roku odpuścił sobie konkurowanie z EA na tym polu, dwa, że next-genowa FIFA 14 gwarantuje od pierwszego dnia bardzo wysoką jakość wyciskaną z nowych konsol.

    Zdecydowanie największą różnicą, jaką wychwyciłem podczas paru godzin grania, jest poprawiona grafika. Wreszcie w wysokiej rozdzielczości, ostra i wyraźna. Przejście między current-genem a XBO (na nim tylko grałem) jest widoczne zwłaszcza w oprawie. I to nie tylko w szczegółowości odwzorowania sylwetek piłkarzy, ale też takich detali, jak animowana publiczność czy rozgrzewający się na poboczach zmiennicy.

    W stosunku do FIFA 14 current-gen nie doszły żadne nowe tryby (trochę szkoda, że przez wzgląd na umowę EA z Microsoftem tylko na X360 i XBO można grać w trybie Ultimate Team Legends), ale po dłuższej grze widać też znaczące różnice w gameplayu. Piłkarze nieco mądrzej się ustawiali do podań, również setki nowych animacji sprawiają, że dochodzi też sporo możliwych do wykonania zagrań. Rozgrywka jest dzięki temu jeszcze płynniejsza niż do tej pory.

    Na koniec wizyty w podlondyńskim Guildford miałem okazję przeprowadzić kilkuminutowy wywiad z Nickiem Channonem, jednym z głównych producentów FIFA 14 next-gen. Niestety po jego zakończeniu byłem równie mądry jak przed rozpoczęciem. Nick nie powiedział nic. No, to nie tak, że milczał przez całą rozmowę. Po prostu na każde precyzyjne pytanie, na które nie dało się odpowiedzieć okrągłym i nic nieznaczącym „jesteśmy szczęśliwi i podekscytowani tym, że pracujemy nad nową Fifą, a w naszym biurze pracują sami najwspanialsi ludzie”, zbywał „o tym nie mówimy”. Nie wiem więc, kiedy Ignite trafi na PC, ile rzeczy trzeba robić od początku pod kątem nowego silnika itp. Szkoda.



    Więcej wrażeń z ogrywania nowej Fify – w kolejnym numerze CD-Action.

    PS Przy okazji po raz kolejny przekonałem się, że pad do XBO nie został stworzony do Fify. Nie wiem, kto wymyślił bardzo twardo działające bumpery, ale jest dla niego pewnie już przyszykowane jakieś niewygodne miejsce w piekle.​

     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum