1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Grill Dla Twojego Avatara ZA DARMO !!!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez truecrime, Kwiecień 2, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. truecrime

    truecrime Banned

    Dołączył:
    Listopad 20, 2008
    Posty:
    101
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Koszalin
    Tak Jak w temacie :D Poniżej kod do pobrania grilla dla swojego avatarka :)
    Zdjęcie Poglądowe :
    [​IMG]
    Kod Na Tego Grilla :D : 9XBX9-9RCD9-9BCK9-9PRTY-9RCKZ
    I tym oto kodem oszczędzamy 160 MSP :D
    P.S. Nie znalazłem na tym forum tego kodu, więc podaje go :)
    Źródło: Free XBL Avatar Prop: BBQ Grill - PS3 Forums
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Flapyxb

    Flapyxb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2009
    Posty:
    408
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    wiesz kto jest po drugiej stronie?
    Swietne! Działa, fajnie to wygląda.
     
  4. daardevil

    daardevil Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2009
    Posty:
    57
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Mszczonów
    Dzięki, wszystko działa :).
     
  5. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Skoro działa to byś podziękował:p
    Swoją drogą śmieszny ten grill, ciekawe czy dadzą możliwość kupienia karkówki na niego:DD
     
  6. radzion18

    radzion18 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 24, 2009
    Posty:
    254
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    Heh fajna sprawa, jutro sobie to zarzucę :)
     
  7. aerO^

    aerO^ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    258
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Naprawdę działa , dzięki!
    Zabawne forum o PS3 :D
    Znacie więcej kodów na takie zabawki ? Fajnie , ze jest nie kończąca się liczba kodów.
     
  8. sautors

    sautors Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2009
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    BP
    A gdzie to wpisac zeby miec ten grill?

    // ok juz sam znalazlem :D

    HAhah dobra masa, nie powiem :D
     
  9. PioSza

    PioSza Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 4, 2009
    Posty:
    51
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Gdzie to trzeba wpisać?
     
  10. SebooL12 PL

    SebooL12 PL Banned

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    240
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Szczerców
    juz mi kumpelto wysylal wczesniej ale nie skapowalem dokladnie o co chodzi ;p
    Thx

    Ps pisze z ang klawy wiec srry za bledy ort
     
  11. Apacer

    Apacer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    897
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polkowice
    Tam gdzie kody do live
     
  12. gimi

    gimi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    145
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczytno
    kodzik dziala ;D super ;P thx

    p.s
    tsunami leci na nas juz je widze ;D bany poleca jak nic ...
     
  13. mck82

    mck82 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2008
    Posty:
    181
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    ....Tu i teraz....
    Dziekowa;) Wszystko ok :D
     
  14. SebeekS

    SebeekS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 16, 2009
    Posty:
    471
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Dla tych którzy pytali gdzie to wpisać
    Xbox Guide (Ten przycisk X na padzie) pierwsza zakładka po lewej i wymień kod
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum