1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry na 2 płytach

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez robiesznas, Grudzień 18, 2013.

1. robiesznas

robiesznas Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich.
    Od 2 tygodniu posiadam Xboxa 360 przerobionego pod LT 3.0, jestem więc troszkę zielony jeśli chodzi o kilka spraw. W ciągu kilku dni udało mi się nagrać Risen 2 oraz Crysis 3 i ku mojemu zdziwieniu obie działają bez problemu. Mam jednak kilka pytań i mam nadzieję, że ktoś z was mi pomoże, otóż:
    1. Co zrobić gdy gra ma 15 gb? Np. GTA V? Czy trzeba ją dzielić na dwa obrazy czy też może nagrywać jak pojedynczą płytę?
    2. Co trzeba zrobić aby te nagrane gry np. Crysis zainstalować na dysku? Od razu mówię, że na teraz nie mogę tego zrobić. Czy trzeba coś ustawić w img burn czy chodzi o coś zupełnie innego?
    I proszę nie piszcie że to już było albo że mam znaleźć w innym dziale bo szukam od kilku dni i nie ma nigdzie jasnej odpowiedz a wydaje mi się to bardzo ważne. Weźcie też pod uwagę mój "staż" w tej dziedzinie i pamiętajcie, że każdy z was kiedyś zaczynał przygodę tak jak ja teraz.
    Pozdrawiam i czekam na odp.
    Robert

2. Lotnik421 Xbox One

3. Krzychu1987

Krzychu1987 Banned

Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    To są 2 obrazy po ~8, wypiekasz 2 płyty, instalujesz gry w dashu, po włożeniu płyty naciskając X alby Y