1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry na Kinect

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez LadySilvi, Listopad 7, 2012.

1. LadySilvi

LadySilvi Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Mietków
    Witajcie, jestem początkującą użytkowniczką Xboxa. Posiadam kinecta i parę demówek, ale chciałabym dorwać jakąś grę ruchową, dzięki której będę się nie tylko dobrze bawić, ale też może uda mi się spalić trochę kalorii ;)
    Co polecacie?

2. Lotnik421 Xbox One

3. alphabeat1989

alphabeat1989 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Banff, Alberta, Canada
  4. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Odp: Gry na Kinect

Kinect sports 1 i 2 ,dance central 3, zumba

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2

5. maximek

maximek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Rybnik, Poland
    Jillian Michaels Fitness Adventure
    Kinect Sports 1 i 2
    Kinect Your Shape: Fitness Evolved 2012
    Fighters Uncaged
    Dance central

przy tych napewno idzie kalorie stracić a zabawa też jest niezła :)

6. LadySilvi

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Mietków
    ooo, dzięki, na pewno skorzystam ;)