1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry-Online.pl: Rewolucja w Black Ops 2 - Testowaliśmy multiplayer!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez NikoBellic91, Sierpień 15, 2012.

  1. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    [​IMG]

    Wolicie serię Call of Duty w wydaniu Infinity Ward czy Treyarcha? Ja od czasu World at War nie kryję podziwu dla zespołu odpowiedzialnego za alternatywne odsłony bestsellerowej strzelaniny, do niedawna uważane przez sporą grupę fanów za te gorsze. O tym, że Treyarch wciąż jest w kapitalnej formie, miałem okazję przekonać się podczas specjalnego pokazu najnowszej części cyklu – Black Ops II – zorganizowanego wczoraj w Kolonii. I tak, moi mili, buńczuczne przechwałki Marka Lamii, że w listopadzie dostaniemy najlepszego CoD-a w historii, należy potraktować zupełnie poważnie.
    Lamia na początku swego wystąpienia uderzył w nieco populistyczną nutę. Frazesy o „oddaniu siły w ręce graczy” i takiej modyfikacji trybu multiplayer, aby odnaleźli się w nim wszyscy zainteresowani – nowicjusze i weterani – słyszeliśmy wcześniej wielokrotnie. Muszę jednak uczciwie przyznać, że Treyarch naprawdę mocno przyłożył się do tej kwestii, wysłuchał krytyki z powodu stagnacji całej serii i praktycznie każdy element sieciowych batalii przebudował na nowo. <br>Myślicie może, że Activision poczuło na karku oddech konkurencji i postanowiło spróbować swoich sił na poletku Electronic Arts? Nic z tych rzeczy. Black Ops II nadal stawia na dynamiczne starcia niewielkich oddziałów piechoty na mocno ograniczonym obszarze. Nowe Call of Duty ma jednak odwagę odrzucić stare, zużyte rozwiązania i w ich miejsce zaoferować coś, co sprawi, że znów poczujemy taką świeżość jak niegdyś w przypadku Modern Warfare.

    [​IMG]

    Pierwsze, co poszło pod nóż, to sposób rozwoju postaci i tworzenia klasy. Pożegnajcie na dobre przydzielanie trzech perków, broni podstawowej, zapasowej i dodatków – powitajcie natomiast Pick 10 – kapitalny, otwarty system „konfigurowania” żołnierza zgodnie z naszymi potrzebami. Wyobraźcie sobie mechanizm, w którym każdy aspekt klasy jest kompletnie modyfikowalny. W którym perk, broń, gadżety do niej czy granat za pasem to wartość jednego punktu i tylko od nas zależy, gdzie przydzielimy wszystkie atuty. Strzelba z trzema dodatkami kosztem specjalistycznego ekwipunku? Jeden perk, ale za to uzbrojenie po zęby i gotowość na różne sytuacje? A może zrezygnować z broni o dużych gabarytach i rozwinąć do granic możliwości pistolet? Pick 10 oferuje ogrom opcji, a w porównaniu do dobrego RPG nie ma wielkiej przesady. W ponad stu elementach kryje się niezliczona ilość kombinacji – w trakcie kilkugodzinnych testów przekonałem się, że sama zabawa z różnymi buildami (i związane z tym odkrywanie niecodziennych połączeń) sprawia ogromną frajdę, a także ma wielkie znaczenie dla sytuacji na polu bitwy.



    Z typowych gier fabularnych zaczerpnięto też kwestię wyborów na nieco szerszą skalę – z każdym zdobytym levelem odblokujemy bowiem tylko jeden element z arsenału, np. perk, celownik lub nową pukawkę. Jako że postać może osiągnąć maksymalnie 55 poziom doświadczenia, sprawa jest prosta – w ramach jednokrotnego „wymasterowania” bohatera nie zobaczymy wszystkiego, co przygotowali twórcy gry. Weterani dostaną więc całkowicie nowy, przemyślany system do rozgryzienia, praktycznie wywracający do góry nogami to, do czego przyzwyczaiły nas poprzednie odsłony cyklu Call of Duty.

    [​IMG]

    Zmiany nie obejmą rzecz jasna jedynie samego sposobu zdobywania i przypisywania fantów do poszczególnych klas. Kompletnemu przemodelowaniu uległ system perków, które – ciut osłabione – idą w kierunku ciekawego poszerzania umiejętności żołnierza, a nie bezpośredniego przekładania się np. na zwiększenie siły ognia czy celności podczas strzelania z biodra. Tę rolę przejmą dodatki do broni. Black Ops II odchodzi także od nagradzania przede wszystkim za eliminowanie przeciwników. Teraz doświadczenie zdobędziemy m.in. za każde drużynowe zabójstwo pod czujnym okiem naszego samolotu zwiadowczego czy oślepienie wroga (specjalne statusy oddzielono od asyst, czyli zadawania obrażeń). Ma to o tyle duże znaczenie, że osiągnięcia punktowe nie zbliżają nas tylko do kolejnego poziomu, ale także – przy odpowiednio wysokich wynikach nieprzerwanych śmiercią – do wyciągnięcia z rękawa specjalnych zagrań, które wcześniej przysługiwały za serie ofiar. Nic nie stoi zatem na przeszkodzie, aby samym zdobywaniem flag i asystami dorobić się chociażby śmigłowca. Rozwiązanie to sprawdza się wyśmienicie i sprawia, że zmniejsza się gorączka pogoni za wrażymi skalpami na rzecz silniejszej kooperacji w drużynie.

    [​IMG]

    Umiejętności współpracy mają zaś wystawić na próbę nowe tryby. „Hardline”, czyli bardzo podobna do „Sztabu” forma zabawy, to jedno, ale już „Multiteam” – zespołowe zmagania więcej niż dwóch grup – wymaga dużego zgrania i ciągłej komunikacji między uczestnikami. Sam pomysł nie jest czymś nowym, a twórcy nie potwierdzili jeszcze wszystkich trybów dla „Multiteamu”. Nic dziwnego. Sam nie do końca jestem w stanie wyobrazić sobie np. „Znajdź i zniszcz” czy „Zdobądź flagę” z czterema ekipami na placu boju. Ale już „Dominacja” przy trzech stronach konfliktu brzmi obiecująco. Na razie musiał nam starczyć „Multiteam” w chaotycznym „Drużynowym deathmatchu”, nieoddający chyba potencjału taktycznego tego rozwiązania.
    Przy tych wszystkich dobrze przemyślanych zmianach dziwi nadal trzymanie się mocno zużytych schematów przy projektowaniu map. Właściwie każda z czterech zademonstrowanych aren składała się z systemu niezbyt rozległych korytarzy. Skróty i wielopoziomowość dodały polu walki pewnej głębi, jednak nie zmienia to faktu, że brak demolowania otoczenia, wynikający z zacofania silnika graficznego, oraz niewielki obszar działań to czynniki odpowiadające za szybkie powtarzanie się pewnych scenariuszy w ramach danej misji. Parę potyczek na Cargo wystarczyło, aby zaczęły ujawniać się schematy przy walkach o konkretne przejścia i zakamarki. Umieszczenie kilku zmieniających położenie kontenerów wygląda na czyn mocno desperacki – zasłonę dymną, że przecież „coś się dzieje”.

    [​IMG]

    Niezasadnie obawiałem się zaś zbytniego odjechania w pomysłach na wojnę przyszłości. Chociaż w seriach punktowych pojawiły się takie cuda jak Guardian – rozbijający mikrofalami szyki przeciwnika na ograniczonym obszarze – czy mały sterowany dron, to całość nie epatuje zbytnio gadżetami rodem z filmów science fiction. Nowe pomysły, jak celownik wysyłający falę rentgenowską czy granat oznaczający przeciwników, występują obok klasycznego ekwipunku i dobrze się uzupełniają. W ciągu kilkunastu rozegranych meczów żadna ze świeżych zabawek nie zdominowała rozgrywki – wydaje się, że balans między starym a nowym zostanie zachowany.
    Black Ops II ma predyspozycje do stania się jedną z najważniejszych odsłon serii – choć na szczegóły i wrażenia z kampanii fabularnej przyjdzie nam jeszcze poczekać, to w samej kwestii trybu dla wielu graczy Activision nie mogło wybrać bardziej odpowiedniego momentu na mocne namieszanie w znanej formule. Malkontenci pewnie nadal będą narzekać na technologiczną stronę produkcji, ale system PICK 10, przetasowanie całej struktury awansu i zdobywania dodatków oraz koniec z seriami ofiar to niepodważalne atuty odświeżonego trybu multiplayer. Jeszcze miesiąc temu nie wierzyłem, że Black Ops II wystarczająco zachęci mnie do starć sieciowych. Teraz, całkowicie z zaskoczenia, propozycja Treyarchu wskoczyła na moją listę najbardziej oczekiwanych tytułów tej jesieni.​

    Źródło: Testowaliśmy tryb multiplayer w Call of Duty: Black Ops II - idzie nowe! | GRY-Online.pl

    EDIT: Gameplay z multiplayera na mapce Turbine:
    [video=youtube_share;e2EC_8_EbI8]http://youtu.be/e2EC_8_EbI8[/video]

    Gameplay z multiplayera na mapce Hellstorm:


    Gameplay z multiplayera na mapce Cargo:


    Gameplay z multiplayera na mapce Yemen:
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. tom1169

    tom1169 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 13, 2012
    Posty:
    23
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    *artykuł sponsorowany przez Activision
     
    1 osoba to lubi.
  4. Hiszpan3lek

    Hiszpan3lek Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 9, 2010
    Posty:
    614
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Benidorm
    Sorry ale juz sie nie nabiore na te gameplaye itp.
    A teraz czas wracac do bety cs go ;)
     
  5. Simo

    Simo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    437
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    Będzie maaskara już się nie mogę doczekać, Hiszpanel3k trzymam cię za słowo !! Obyś 2dni po premierze nie męczył pada 24h
     
    1 osoba to lubi.
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Tak samo było z BF3. "Ścierwo, ścierwo", a kolega już nabił 44 lvl :)

    A co do tematu. No nie powiem, Treyarch mnie pozytywnie zaskoczył jeśli chodzi o multi. Mapki wyglądają ciekawie, grafika lekko podrasowana (Mi się nawet b. podoba), a dźwięk broni, odgłosów itd. jak dla mnie zdecydowanie na plus. Po forach z tego co czytałem, to ludzie narzekają na "*********" dźwięk broni, ale mi akurat odpowiada w 100%. I niech mi ktoś powie, że nie ma zmian względem innych części, to osobiście do niego podjadę i wyśmieję w twarz. Ale na razie się wstrzymam z ogólną oceną, bo nie chcę się przejechać jak na MW3. Jednak nadal ekipa z Treyarch'u nie przekonała mnie do tego, żebym anulował preorder Halo 4 na rzecz Black Opsa 2.
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  7. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    i właśnie dźwięk broni powoduje, że ta gra mnie zainteresowała
     
  8. Hiszpan3lek

    Hiszpan3lek Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 9, 2010
    Posty:
    614
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Benidorm
    Coz poradzic jak MW3 zostaly 2 miesiace zycia a bo2 nie bede kupywac, a strzelac trzeba ;) A najlepsze jest wbijanie kos, chlopie uwielbiam za to bf3 mmm! Jak gosciu dostaje kose i patrzy i nic zrobic nie moze MIODZIO!

    Okej, haha bo2 za nic do mnie nie przemawia, tylko na NIE ;)
     
  9. Bolcman

    Bolcman Banned

    Dołączył:
    Październik 28, 2010
    Posty:
    154
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Silesia
  10. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    @Up tak, bo developer na kasę na przekupienie mediów....
     
    1 osoba to lubi.
  11. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    CS Go to jeszcze większy gniot niż te nowe Call of Duty...
     
    1 osoba to lubi.
  12. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    To nie jest temat o CS:Go, przestańcie mi tutaj offtopować...
     
    1 osoba to lubi.
  13. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    878
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Treyarch mnie pozytywnie zaskoczył, jeszcze miesiąc temu byłem całkiem przeciwny tej odsłonie a od kilku dni mam chęć zamówić Pre-Order ! Zagram gdzieś w grudniu ale gra na pewno zawita w mojej kolekcji .
     
  14. dawid813

    dawid813 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    275
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    MW 3 będzie żyć w MW 2 nadal gra sporo osób a już 2 nowe cody miały premiere ,a zachwile trzecia odsłona
     
  15. madluxx

    madluxx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 1, 2009
    Posty:
    169
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KATO
    Co tu dużo pisać, bedzie dobre i już, zagram na pewno.
     
  16. endione

    endione Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2009
    Posty:
    31
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Białystok
    A mi tam brakuje starego dobrego coda osadzenego w czasach II ws :(
     
  17. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1353
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Gameplay mnie przekonały chyba zamówię preordera.
     
  18. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    878
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    A wiadomo do kiedy można składać pre-ordery ?
     
  19. olo1

    olo1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 28, 2009
    Posty:
    47
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Jak będzie można mieć shotguna i strzelbe jak w mw2 to chyba kupie :D.( a zanosi sie na to że będzie można)
     
  20. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Już można, ja koledze zamawiałem na ultima.pl
    Multiplayer całkiem przyzwoity, na pewno troche bardziej ambitny od 'dzieła' IW w nowym składzie. Gdyby nie tyle tych killstreaków i zbędnych bajerów... mogłoby być jeszcze lepiej.

    P.S. "Type 25" -_-' chyba niezbyt dobrze słuchali graczy, a jeśli słuchali to amerykańców.
     
  21. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    878
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Pytałem DO KIEDY a nie OD KIEDY..
     
Wczytywanie...

Poleć forum