1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry pod RGH

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez tymo098, Listopad 13, 2014.

1. tymo098

tymo098 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Śląsk
    Witam,
    jestem kompletnie nowy w temacie więc mam dwa pytania. Otóż gdy ściągnąłem gry (pisało, że są pod RGH) mam folder 434D0852 i mam go wrzucić na dysk konsoli do folderu, który utworze i będzie on w tym menu z okładkami? Drugie moje pytanie dotyczy gier 2-płytowych, mam je tak samo wgrywać jak te 1-płytowe ale wrzucić dwa foldery?
    Z góry dzięki i pozdrawiam :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. nollo

nollo Użytkownik Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    222
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Zawiercie
    Twoja kopia gry jest w formacie god musisz ją wrzucic na dysk do folderu. Content/00000000000000/tutaj i włączyć skanowanie w fsd

1 osoba to lubi.
  4. orso

orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

Polubienia:
    786
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Folder 434D0852 wrzuć do content/0000000000000000/tutaj co do dwu płytowych zależy od tytułu jedne sam content z dvd1 a inne w całości robisz GRA/DISC1 i DISC2

1 osoba to lubi.
  5. tymo098

tymo098 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Śląsk
  6. Rossatti

Rossatti Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    68